Show je laatste aankopen #10

@Hondje @JustinBieber @ZusjevanJoost aah ben zo benieuwd! Hij komt morgen binnen. Hebben jullie nog tips qua producten om te stylen? Mouse of haarlak etc?

2 likes

Bij de sephora in Duitsland:

19 likes

5 likes

Thanks voor de inspiratie. Ik ga zo naar de sephora in München :grimacing: ben benieuwd naar dat geurtje!

4 likes

Dat geurtje verkopen ze volgens mij ook gewoon bij Douglas.

1 like

Ja klopt, maar ik ben in München dus ga niet speciaal daarvoor. :grimacing: Heb uiteindelijk de Bum Bum Cream genomen.

4 likes

afbeelding

14 likes

De top

41 likes

Sneakers in de sale bij Zalando dus heb van mijn kerstpakket cadeaubon maar nieuwe sneakers gekocht (en een basic hoodie van de C&A).

12 likes

Ik had nieuwe brillen nodig, ogen waren erg achteruit gegaan.

Voor het eerst met een leesgedeelte. :older_woman:

17 likes

Yesss! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik lijd ook weer een beetje aan het peterpankraagjescomplex. Of ik pretendeer weer wednesday addams te zijn.

3 likes

Ik had eigenlijk een andere jas op het oog maar ik zag net op tijd dat die geen knopen/rits had. Door de tip van @Tjiftjaf toch voor deze gezwicht. Ben benieuwd hoe dit model in het echt valt.

19 likes

Ben met jouw stijl wel heel benieuwd hoe je het gaat combineren

3 likes

34 likes

18 likes

22 likes

Als ik krullen maak doe ik dit op gewassen haar (zonder conditioner). Ongeveer 10 seconden warm per krul en 5 seconden koud. Eerst alles krullen en licht uitkammen met een grove kam. Daarna doe ik er volumepoeder van Indola in (ooit getipt door @Rozecoupeschaar) en maak ik het af met een klein beetje haarlak. Zo blijft het bij mij een dag + avond goed gekruld. Ik slaap altijd met mijn haar in een knotje en dan zit er de volgende dag nog wat slag/krul in.

6 likes

Waarschijnlijk met een leren broek of een geruit wollen pantalon en creepers. :stuck_out_tongue:

2 likes

Air Jordans retro 2. Nike heeft uitverkoop zo op kerstavond :laughing:

26 likes