Show je laatste aankopen #10

Dat of een warme douche/bad

3 likes

Ik vul m ook altijd met de quooker :smiling_face_with_tear:
En een echt warm heette kruik…. Daarbij is zo’n Stoov kussentje niks haha. Maar goed, veiligheid is belangrijker eigenlijk ja :crazy_face:

6 likes

Heb idd ook een Stoov. Ook lekker maar veel minder en die mag ik nu niet gebruiken ivm zwangerschap en infrarood :persevere:

3 likes

Je mag het wel tegen je rug aan gebruiken

3 likes

Inderdaad niet met kokend water, maar met warm water uit de kraan! Ik ben het levende bewijs dat het goed mis kan gaan met een geknapte kruik met kokend water, ik heb er nog de littekens van op mn buik en bovenbenen. Never again

13 likes

Vind het toch een beetje eng.
We hebben al veel (late) miskramen gehad.

4 likes

Snap ik, dan inderdaad beter niet.

5 likes

Nachtlampjes x2

38 likes

Ik zou bij die print geen passe partout doen denk ik! Lijkt me iets weghalen van de print juist. Hij is echt heel tof :heart:

5 likes

Hm home heeft roze lijst, lijkt me heel tof

5 likes

Ik weet niet. Op het werk had iemand hem gewoon volgens voorschrift in de magnetron gedaan en plots was dat ding ook helemaal zwart en aan het smeulen. Was een geluk dat diegene er zelf gewoon bij was gebleven want anders was ie dus echt in de fik gevlogen.

Ik hoorde wel van iemand dat het soms kan komen als er pitten inzitten die kapot zijn of als er vliesjes of stukjes inzitten.

3 likes

Kersenpittenkussens moet je ook eerst nat maken voordat ze de magentron in gaan.

5 likes

Zwarte lijst en smalle passe partout:

Even heel snel geknipt:

Ik denk dat de kleuren wat verzadigder zijn in het echt en er zit veel zwart in de print.

22 likes

Wauw hier heb ik nog nooit van gehoord! Ik ben een enorme koukleum en overweeg een Stoov maar die vind ik zo duur. Dit is een stuk betaalbaarder. Nu heb ik een Lidl-warmtekussen maar dan moet ik altijd bij een stopcontact zitten.
Rare vraag maar ruik je de klei? En blijft het lang warm?

3 likes

Ik zou met passé partout of achter glas zonder lijst doen

3 likes

H&M oorbellen die helaas snel lelijk worden, heb er maar twee paar van ingeslagen…

&other stories trui

16 likes

Zou het helpen als je een laagje doorzichtige nagellak over de oorbellen doet? Volgens mij deden vriendinnen dat vroegah ook met ringen enzo om verkleuren tegen te gaan

2 likes

Omdat het een letterkast voorstelt zou ik geen passepartout doen! Ik denk dat het mooi is als je een smalle houten lijst zou kunnen vinden die aansluit bij het bruin en anders inderdaad roze of zwart.

4 likes

Je mag ook nooit gekookt water in zo’n ding doen, staat op label (bij mij iig)

1 like

Bij mij is een kersenpittenkussen daadwerkelijk in de fik gevlogen. Was echt doodeng!