Show je laatste aankopen #10

Yesss! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik lijd ook weer een beetje aan het peterpankraagjescomplex. Of ik pretendeer weer wednesday addams te zijn.

3 likes

Ik had eigenlijk een andere jas op het oog maar ik zag net op tijd dat die geen knopen/rits had. Door de tip van @Tjiftjaf toch voor deze gezwicht. Ben benieuwd hoe dit model in het echt valt.

19 likes

Ben met jouw stijl wel heel benieuwd hoe je het gaat combineren

3 likes

34 likes

18 likes

22 likes

Als ik krullen maak doe ik dit op gewassen haar (zonder conditioner). Ongeveer 10 seconden warm per krul en 5 seconden koud. Eerst alles krullen en licht uitkammen met een grove kam. Daarna doe ik er volumepoeder van Indola in (ooit getipt door @Rozecoupeschaar) en maak ik het af met een klein beetje haarlak. Zo blijft het bij mij een dag + avond goed gekruld. Ik slaap altijd met mijn haar in een knotje en dan zit er de volgende dag nog wat slag/krul in.

6 likes

Waarschijnlijk met een leren broek of een geruit wollen pantalon en creepers. :stuck_out_tongue:

2 likes

Air Jordans retro 2. Nike heeft uitverkoop zo op kerstavond :laughing:

26 likes

Wat een leuke jurk!

2 likes

20 likes

:drooling_face:

27 likes

Blijft deze lang hangen? Las op fragrantica dat ie snel vervloog, maar missh is dat een oude formule

1 like

Bij mij totaaaal niet maar hij is wel echt superlekker

8 likes

13 likes

Bij mij wel! Heb hem uiteindelijk ook gekocht omdat ik hem 2 dagen nadat ik hem getest had nog kon ruiken op mijn jas.

7 likes

Nieuwe sport bh.

9 likes

Heb je deze in de sale gekocht? Ik zie online nog niks

2 likes

Voor het eerst een beugelloze bh gekocht! Wat zit dit fijn! :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes