Wat een ontzettend leuk en lief gebaar!
Van welk merk is deze of die van jou? Of welke merken kan je aanraden?
Ik vind het een interessant concept en nu wil ik het ook. Ik vind alleen door de bomen het bos niet. Ik slaap elke avond met een warmwaterkruik nadat mijn kersenpittenkussen voor de zoveelste keer kapot is gegaan, maar ik ben bang om me te verbranden dus dit klinkt ideaal.
Je hebt ook aluminium kruiken voor in de babywieg. Blijven megalang warm (zeg maar gerust heet) en knappen niet. Kunnen wel lekken in het ergste scenario maar nog nooit meegemaakt en sijpelt hooguit denk ik?
Ik heb een elektrische warmwater kruik, vind dat wel lekker makkelijk (gebruik m vanwege pijn elke dag)
Lees elke keer zulke goede dingen hierover maar ben echt een noob wat betreft haar dus dat weerhield me er steeds van (icm de prijs). Maar ja nu van €599 voor €466 dus ja…
Oh dat is een topidee, ik wist niet dat dat bestond. Bedankt!
Het is het waard!!!
Worth it!!
Koopje!
(heb 'm zelf ook pas gekocht)
@Hondje @JustinBieber @ZusjevanJoost aah ben zo benieuwd! Hij komt morgen binnen. Hebben jullie nog tips qua producten om te stylen? Mouse of haarlak etc?
Thanks voor de inspiratie. Ik ga zo naar de sephora in München ben benieuwd naar dat geurtje!
Dat geurtje verkopen ze volgens mij ook gewoon bij Douglas.
Ja klopt, maar ik ben in München dus ga niet speciaal daarvoor. Heb uiteindelijk de Bum Bum Cream genomen.
Sneakers in de sale bij Zalando dus heb van mijn kerstpakket cadeaubon maar nieuwe sneakers gekocht (en een basic hoodie van de C&A).