Show je laatste aankopen #10

Zou er toevallig iemand zijn die weet of ze ook in de Belgische Lush winkels sale hebben?

4 likes

Vanaf januari gok ik

9 likes

niet geluisterd naar het gewaardeerde advies van een mede forummer dat de schoenen van dit merk (Miista) niet altijd goede kwaliteit zijn…. maar ze waren flink in de sale en het zijn m’n droomschoenen :sob: dus ik ga de gok wagen

50 likes

Ultra Warm Hybrid Down lange jas van Uniqlo

Fleecevest, ook van Uniqlo

11 likes

Die winkel is in Groningen toch?

2 likes

ja maar heb online besteld! de foto komt ook van de site haha, hoop op geen volgende boterhamworstgate

3 likes

Ze waren eindelijk weer op voorraad dus meteen gekocht! Geinfluenced door iemand op het forum ofcourse.

10 likes

Voor mij voedingstops (noppies) Ben die blote buik zat of in mn hemdje zitten ook. Borstvoeding geven is echt koud😂.
Trui voor vriend (element) en ski sokken voor neefje! Voor nieuwjaar.

3 likes

Mijn nieuwe voornemen voor 2024 is om voor het eerst eens een dagboek proberen bij te houden (heb teveel Bridget Jones gekeken denk ik). Dus zag deze liggen voor 6,99 bij TK Maxx. Ook een tip mss voor andere forummers hehe. :eyes:

37 likes

Eerder gekochte Nikes zaten voor geen meter. Op naar de volgende!

13 likes

Dagboek tip is 10/10 een aanrader. (Nee, niet sarcastisch bedoelt)

3 likes

H&M sale :women_with_bunny_ears:

15 likes

Deze zitten enorm fijn!

3 likes

Broek

H&M en Zara sale

7 likes

Nieuwe winterjas van Raizzed bij Wehkamp (sale):

Oversized sweaters bij H&M (sale), heerlijk zacht van binnen.

10 likes

Goed te horen! :crossed_fingers:t2:

2 likes

Een van mijn voornemens dit jaar is om echt te gaan (en leren) koken op mijn 33e. Ik heb mijn messen nu een jaar en ermee snijden is niet echt chill. Hoop dat dit het beter maakt.

11 likes

Via Zalando, handige basic schoenen die onder al mijn broeken passen

13 likes

Krups Nespresso Essenza Mini. Gekocht bij Mediamarkt

8 likes

Ongedragen toral laarzen bij de kringloop :pray:t3::weary:

64 likes