Zou er toevallig iemand zijn die weet of ze ook in de Belgische Lush winkels sale hebben?
Vanaf januari gok ik
niet geluisterd naar het gewaardeerde advies van een mede forummer dat de schoenen van dit merk (Miista) niet altijd goede kwaliteit zijn…. maar ze waren flink in de sale en het zijn m’n droomschoenen dus ik ga de gok wagen
Die winkel is in Groningen toch?
ja maar heb online besteld! de foto komt ook van de site haha, hoop op geen volgende boterhamworstgate
Ze waren eindelijk weer op voorraad dus meteen gekocht! Geinfluenced door iemand op het forum ofcourse.
Voor mij voedingstops (noppies) Ben die blote buik zat of in mn hemdje zitten ook. Borstvoeding geven is echt koud😂.
Trui voor vriend (element) en ski sokken voor neefje! Voor nieuwjaar.
Mijn nieuwe voornemen voor 2024 is om voor het eerst eens een dagboek proberen bij te houden (heb teveel Bridget Jones gekeken denk ik). Dus zag deze liggen voor 6,99 bij TK Maxx. Ook een tip mss voor andere forummers hehe.
Dagboek tip is 10/10 een aanrader. (Nee, niet sarcastisch bedoelt)
Deze zitten enorm fijn!
Nieuwe winterjas van Raizzed bij Wehkamp (sale):
Oversized sweaters bij H&M (sale), heerlijk zacht van binnen.
Goed te horen!
Een van mijn voornemens dit jaar is om echt te gaan (en leren) koken op mijn 33e. Ik heb mijn messen nu een jaar en ermee snijden is niet echt chill. Hoop dat dit het beter maakt.