Show je laatste aankopen #10

Pyunkal yul Cleansing foam
En Dear darling water tint in Cherry, want ik zag vanochtend een zombie in de spiegel

8 likes

Ja shit, ik zie het nu pas haha.
Mocht ik iets willen retourneren dan doe ik het gewoon verzekerd.

@Monica
Weet jij vanaf waar het verzonden wordt?

5 likes

Good to know. @Solee fingers crossed haha.
Ik zie nu dat Net-a-porter op Trustpilot ook niet supergoed scoort, terwijl ik altijd heel tevreden ben over ze. Dan zal het wel meevallen. Is natuurlijk altijd zo dat mensen met klachten sneller (en terecht) een review achterlaten, maar schrok toch even van de hoeveelheid en type klacht.

6 likes

Ik dacht Italië maar weet het niet zeker eigenlijk. Engeland zou ook kunnen. Sowieso geeninvoerheffingen ofzo.

Wel benieuwd waarom je dat wil weten haha

3 likes

19 likes

Vanwege eventueel retourneren! Dan weet ik hoeveel ik ongeveer kwijt ga zijn, wil het namelijk sowieso verzekerd verzenden.

1 like

De Nikes zijn binnen en je hebt gelijk!! Deze zitten wel erg lekker.

3 likes

Wat een mooi tv meubel! Dat is soms zo’n onmogelijke zoektocht.

@Fredje mooi! Waar is de eerste trui van? Ik zoek nog zo’n schipperstrui. Is hij erg lang of wel makkelijk in een high waist broek te dragen?

6 likes

Ik heb zowel bij the outnet als net-a-porter echt nog nooit problemen gehad, ook niet met retourneren! Er zit altijd een returnlabel bij de bestelling en ze betalen ook snel terug.

11 likes

Het is deze: beau pullover | powder – by-bar

Ik heb hem nog niet binnen, dus weet niet hoe hij valt. Zal het laten weten!

4 likes

@Lala :scream::drooling_face:

3 likes

Ik dacht eerst dat het een curling apparaat was

10 likes

Dankjewel!

3 likes

30 likes

deze vond ik echt zo leuk! Vind het echt jammer dat we 'm al uitgespeeld hebben

6 likes

Deze is zooooo leuk! Echt van genoten en zou hem zo nog een keer willen spelen!

4 likes

Ik kwam hier juist niet echt doorheen. Heb m voor de ps en meh.

4 likes

Wij zijn er juist mee gestopt met spelen omdat het voor mij te moeilijk is en mijn partner zich steeds verveelde, beetje zoals filmpje hieronder

https://vm.tiktok.com/ZIJnSaCVW/

4 likes

ASSET_MMS_116905555

Garmin Venu 3s, opvolger van mijn vivoactive 4s

12 likes

Oké, we love it! Af en toe moeten we hard lachen om elkaars lompigheid, maar we vinden het zo tof dat we sowieso te laat in bed liggen vanavond.

6 likes