Show je laatste aankopen #10

Waar is/was die sample sale?

3 likes

Dit werkt super goed! Wel handig om een filmpje te kijken voor hoe je het moet gebruiken. Je moet veel kracht zetten om echt goed te slijpen vind ik, en de juiste hoek aanhouden. Maar dan is het echt ideaal!

Oh ja en tip om te kijken of je mes echt scherp geslepen is: als je er een vel papier mee kan klieven of met een glad mes zonder problemen een tomaat kan snijden, dan is het goed.

2 likes

Was een eendaagse (sample) sale van caes vorige week, je kan het merk volgen op insta voor als ze weer iets organiseren

2 likes

Deze kast in het zwart voor servies. Heb weken lang lopen zoeken naar een kast omdat iets in de afmetingen telkens niet passend was. :sob::joy:

32 likes

Nog even op de valreep van het jaar een aankoopje gedaan want ik heb geen ruggengraat om 6 weken niet te shoppen :face_with_spiral_eyes::smiling_face_with_tear:🫠

22 likes

Iets met goede voornemens, een loopband

21 likes

Mochten jullie nog een goede sale tip willen, The Outnet heeft nu een lekkere sale. Ik heb allemaal items gevonden onder de 100 euro die ik mooi vind. Verzenden was een tientje en volgens mij is de return policy ook prima.

18 likes

Allebei van mango!

4 likes

Heb je daar vaker besteld? De reviews zijn matig, dus ik durf het niet aan (nog).

1 like

Dat is gewoon van net a porter, ik heb regelmatig besteld en niks mis mee hoor!

4 likes

Pyunkal yul Cleansing foam
En Dear darling water tint in Cherry, want ik zag vanochtend een zombie in de spiegel

8 likes

Ja shit, ik zie het nu pas haha.
Mocht ik iets willen retourneren dan doe ik het gewoon verzekerd.

@Monica
Weet jij vanaf waar het verzonden wordt?

5 likes

Good to know. @Solee fingers crossed haha.
Ik zie nu dat Net-a-porter op Trustpilot ook niet supergoed scoort, terwijl ik altijd heel tevreden ben over ze. Dan zal het wel meevallen. Is natuurlijk altijd zo dat mensen met klachten sneller (en terecht) een review achterlaten, maar schrok toch even van de hoeveelheid en type klacht.

6 likes

Ik dacht Italië maar weet het niet zeker eigenlijk. Engeland zou ook kunnen. Sowieso geeninvoerheffingen ofzo.

Wel benieuwd waarom je dat wil weten haha

3 likes

19 likes

Vanwege eventueel retourneren! Dan weet ik hoeveel ik ongeveer kwijt ga zijn, wil het namelijk sowieso verzekerd verzenden.

1 like

De Nikes zijn binnen en je hebt gelijk!! Deze zitten wel erg lekker.

3 likes

Wat een mooi tv meubel! Dat is soms zo’n onmogelijke zoektocht.

@Fredje mooi! Waar is de eerste trui van? Ik zoek nog zo’n schipperstrui. Is hij erg lang of wel makkelijk in een high waist broek te dragen?

6 likes

Ik heb zowel bij the outnet als net-a-porter echt nog nooit problemen gehad, ook niet met retourneren! Er zit altijd een returnlabel bij de bestelling en ze betalen ook snel terug.

11 likes

Het is deze: beau pullover | powder – by-bar

Ik heb hem nog niet binnen, dus weet niet hoe hij valt. Zal het laten weten!

4 likes