Show je laatste aankopen #10

@Lala :scream::drooling_face:

3 likes

Ik dacht eerst dat het een curling apparaat was

10 likes

Dankjewel!

3 likes

30 likes

deze vond ik echt zo leuk! Vind het echt jammer dat we 'm al uitgespeeld hebben

6 likes

Deze is zooooo leuk! Echt van genoten en zou hem zo nog een keer willen spelen!

4 likes

Ik kwam hier juist niet echt doorheen. Heb m voor de ps en meh.

4 likes

Wij zijn er juist mee gestopt met spelen omdat het voor mij te moeilijk is en mijn partner zich steeds verveelde, beetje zoals filmpje hieronder

https://vm.tiktok.com/ZIJnSaCVW/

4 likes

ASSET_MMS_116905555

Garmin Venu 3s, opvolger van mijn vivoactive 4s

12 likes

Oké, we love it! Af en toe moeten we hard lachen om elkaars lompigheid, maar we vinden het zo tof dat we sowieso te laat in bed liggen vanavond.

6 likes

Hahaha ik ben volgens mij precies op dit punt gestopt met spelen omdat het me niet lukte en ik helemaal gefrustreerd was. Ik speelde dit spel ook samen met mijn vriend en ik ben veel trager van begrip, dus hij moest steeds op mij wachten en dan voelde ik me weer bezwaard. Vond het maar een stom spel, maar omdat iedereen zo lyrisch is over het spel wil ik het nog wel een keertje een kans geven.

4 likes

Bij de H&M van 85 euro voor 30 euro:

3x wandplank voor in de keuken

4x bierglas

Bij Bodum van 220 euro naar 72 euro:

2x set van 12 voorraadpotten

Bij Cult Beauty van 57 euro voor 34 euro:

Bij Little Wonderland van 77 euro voor 58 euro:
image (4)
image (5)
image (6)
image (7)

Dus eigenlijk praktisch gratis allemaal :nail_care:

36 likes

Haha dit is zo herkenbaar op dit punt werd het voor mij ook te moeilijk - ik game nooit en kan niet overweg met zo’n controller - dus dan deed mijn vriend het maar voor me. Maar op een gegeven moment zijn we er maar gewoon mee gekapt.

2 likes

Love het geroosterde brood hieruit

Beide van scotch & soda via Otrium

Impuls aankopen van Kiehl’s

8 likes

Sézane

69 likes

Ik denk dat de foto van de site aardig accuraat is.
Bij mij valt hij net onder mijn heupbot als ik mijn armen gewoon langs mijn lichaam laat hangen. Ik ben 1.70 met relatief lang bovenlichaam en had maat S besteld.

3 likes

Verlaat kerstcadeautje aan mezelf dit pak, broek en top (top op verschillende manieren te dragen)

16 likes

Stedentrip naar New York :star_struck: Droom hier al van sinds ik klein ben, maar nooit iemand gevonden die mee wilde. Nu eindelijk m’n vriend over kunnen halen.

108 likes

16 likes

Ahhh zo gaaf!! Ik heb precies hetzelfde. Ik hoop mijn vriend dit jaar ook eindelijk te overtuigen maar het wil nog niet echt lukken :sob:

2 likes