Omg zo geweldig haha, tijdens de vierdaagse liep er de hele tijd een meid met zo’n microfoon, heb me echt dood gelachen
Vintage Gucci diana die ik zelf wil gaan verven en beschilderen.
Ondanks de extra verzendkosten en vestiare check
Ik had even een fuck it momentje het is dan niet alleen een design aankoop maar ook ontspanning en misschien word het wel mijn nieuwe doorbraak??
De Vanilia twill broek die hier meerdere keren werd aangeraden. Nu met korting kon ik het toch niet laten.
Hahahaha ga je dan ook reclame inkopen bij juicechannel net als die denim blouses met stukken LV tas erin genaaid
omg die meid haat ik zo erg, hoeveel vintage dingen zij verneukt
En ze maakt er echt graflelijke troep van
120 euro voor 6 lipglosjes
Ja vreselijk. Die jassen schijnen ook echt van slechte kwaliteit te zijn. Dus ze maakt van vintage designer artikelen fast fashion
Laten we het hopen
Waar is deze in de uitverkoop?
20 euro per lipgloss, ja zijn niet die van essence aan 3 euro per stuk maar waarom vind je het nodig om je verontwaardiging over door haar aangekochte producten te uiten?
Jouw geld en dus ook jouw probleem niet.
Omg lijkt echt op die forummer (op EGF) die circle scarfs ging maken op bestelling en dat iedereen een soort afgeknipte kussenslopen opgestuurd kreeg
Mijn jongste dochter (19) heeft zo’n apparaat en het is echt verschrikkelijk hoeveel lol wij er mee hebben. Bij die van ons kan je ook echt zo’n kermis stem er mee maken dus het klinkt dan echt nergens naar. Gegarandeerd leuk op feestjes!
Curlssss
Tering dat jasje is echt afzichtelijk gewoon.