Laten we het hopen
Waar is deze in de uitverkoop?
20 euro per lipgloss, ja zijn niet die van essence aan 3 euro per stuk maar waarom vind je het nodig om je verontwaardiging over door haar aangekochte producten te uiten?
Jouw geld en dus ook jouw probleem niet.
Omg lijkt echt op die forummer (op EGF) die circle scarfs ging maken op bestelling en dat iedereen een soort afgeknipte kussenslopen opgestuurd kreeg
Mijn jongste dochter (19) heeft zo’n apparaat en het is echt verschrikkelijk hoeveel lol wij er mee hebben. Bij die van ons kan je ook echt zo’n kermis stem er mee maken dus het klinkt dan echt nergens naar. Gegarandeerd leuk op feestjes!
Curlssss
Tering dat jasje is echt afzichtelijk gewoon.
Je hebt gelijk, is maar een schijntje bij zo’n shopverslaving.
Jij bent psycholoog en kan verslavingen vast stellen adhv een paar posts?
Goh door naar je postgeschiedenis te kijken, heb ik gezien dat jij die tickets voor Rock Werchter beter laat liggen. Michael Kiwanuka kan je ook online beluisteren. Is ook veel te veel geld voor die paar mensen die op een podium staan.
Is mijn last resort als ik mijn vriend niet overtuigd krijg haha. New York lijkt me zo overweldigend, en om als eerste solo tripje meteen overzees te gaan…
Eens, maar dan moet @Vaiana ook niet zeiken over mensen die volgens haar een te dure sportlegging kopen.
Wow triest dat je helemaal door mijn postgeschiedenis bent gegaan
Laat iemand blij zijn met lipgloss, wat een gezeik
wat kies jij?
- 6 lipglosses voor 120 euro
- 1 regenbroek voor 170 euro
- 1 goedkope jas met daarop willekeurige door stof geplakt voor 450 euro
0 stemmers
door moet natuurlijk dior zijn hè
Het zijn lippenstiften toch
Een Lululemon legging van €100.
ja en we weten ook niet echt of ze 120 waren. wie weet waren ze in de aanbieding dan heeft @Vaiana juist geld bespaard