Hahaha die regenbroek van 170 lol
2 maar??
Ik heb maar twee paar lippen toch ouleh
Jeetje mina, ik leg de volgende keer nog eens mijn mobiel aan een oplader en ga lekker chillen. Iedereen geeft geld op d’r eigen manier uit. Ja, ik heb zelf ook soms commentaar op uitgaven, maar het is een forum en iedereen heet zo d’r eigen prioriteiten.
Slaap lekker!
Oke dat is goed om te weten! Ik heb een vrij kort bovenlichaam maar ben wel iets langer, wie weet valt ie dan precies goed. Wil 'm graag vrij kort namelijk. Dankjewel! Hopelijk ben je blij met de trui
Woooow ik lees dit nu pas met 17 weken zwanger en heb vandaag de hele dag op mijn stoov gezeten 🫨
Edit: oh het mag wel gewoon op je rug, gelukkig. Heb zo’n ding over mijn bureaustoel liggen, geen kussen op mijn buik.
Word er gelijk vrolijk van, leuke sjaal!
Na vier jaar met mijn iPhone 8 was het ook wel eens tijd voor een upgrade. En tegelijkertijd een kerstcadeau voor mezelf.
En wat nieuw leesvoer.
Water tint is een aanrader! Blijft echt goed zitten. En ik had gisteren echt een kut dag en slecht geslapen, maar 2 individuele mensen zeiden dat ik er goed uit zag.
Omfg die jurk!!!
Haha ik dacht eerst dat het een post was van jou, dus dan klopt mijn gevoel wel een beetje.
Bed, Maisons du Monde

Lash Idole Waterproof, Flaconi
Ik denk deze, lijkt er iig erg op, C&A (sale, in de winkel)
Weekday Smooth (sale, in de winkel)
En ook nog in de winkel een dikke wollen grijze trui bij COS in de sale die ik online zo gauw niet kan vinden.
Laatste vakantiedag goed besteed (al denkt mijn rekening er anders over)
Ik heb die jurk ook besteld, en zag nog andere items uit die collectie die ik wat voor jou vond! Zoals oa dit vest: