Eigenlijk zou ik een costumized lipgloss willen van Karl_Lagerfeld maar dan wel met grappige anekdote m.b.t. haar vriend. En dan kan onze Karl weer een nieuwe LV aanschaffen.
Dior, Door, maakt niet uit. Wie wilt nou niet zo’n special order, one of a kind, statement piece in haar garderobe hangen?
Hahahah dat haar zo hoog getoupeerd, ze lijkt wel een Hollandse kuifhoender
Ik ben ook alleen gegaan en geen seconde spijt gehad
Ik vind die vrouw op de eerste foto echt de Nederlandse
Tralalala
even een shoplog van de 13e maand en alvast voor mijn bday:
Optie D: chocolaatjes in te veel (plastic) verpakking
Liever een goede regenbroek want ik heb al wel meer dan 6 lippenstiften van meer dan 120 euro
En kan de overgrote meerderheid weggooien want heb ze al krap 4 jaar niet meer op
Ben benieuwd of iemand hier nog over heen gaat * chefs kiss *
Hahaha die regenbroek van 170 lol
2 maar??
Ik heb maar twee paar lippen toch ouleh
Jeetje mina, ik leg de volgende keer nog eens mijn mobiel aan een oplader en ga lekker chillen. Iedereen geeft geld op d’r eigen manier uit. Ja, ik heb zelf ook soms commentaar op uitgaven, maar het is een forum en iedereen heet zo d’r eigen prioriteiten.
Slaap lekker!
Oke dat is goed om te weten! Ik heb een vrij kort bovenlichaam maar ben wel iets langer, wie weet valt ie dan precies goed. Wil 'm graag vrij kort namelijk. Dankjewel! Hopelijk ben je blij met de trui
Woooow ik lees dit nu pas met 17 weken zwanger en heb vandaag de hele dag op mijn stoov gezeten 🫨
Edit: oh het mag wel gewoon op je rug, gelukkig. Heb zo’n ding over mijn bureaustoel liggen, geen kussen op mijn buik.
Word er gelijk vrolijk van, leuke sjaal!