Show je laatste aankopen #10

Ik kan helemaal nog geen bas spelen maar daar gaan we hopelijk verandering in brengen

Oh en nieuwe Loops want afgelopen weekend kwijtgeraakt met uitgaan :smiling_face_with_tear:
image

25 likes

Het Armeens papier ruikt zó lekker !!

12 likes

Hoe gebruik je dat Armeens papier?

In brand steken en net als wierook op een vuurvaste ondergrond leggen.

4 likes

Nieuwe drinkfontein (kat) in een gezellig kleurtje, ik heb de oude kapot laten vallen. :clown_face:

Extra heattech ultra warm van Uniqlo

32 likes

Omg die fontein!! :heart: Zo duur :sob: Als ik het eerste salaris van mijn nieuwe baan heb, ga ik 'm in het roze kopen. Echt pretty.

8 likes

Ik heb hem in het roze! Het zijn geweldige drinkbakken! :heart_eyes:

8 likes

@Pioen waarom boos? :woman_shrugging:t3:

2 likes

Je weet inmiddels toch wel dat dit 9/10 per ongeluk gebeurt

31 likes

Nee?
Nu wel.

4 likes

Die fontein is echt top! Ik heb hem ook, echt fijn hoe makkelijk hij schoon te houden is.

5 likes

Die fles. Die moet ik hebben! Waar heb je ‘m nog gevonden?

4 likes

De site die ik linkte -weggehaald want uitverkocht- zegt dat het dus van chilly’s is, emma bridgewater collectie.

2 likes

Yes, chilly’s inderdaad. Super mooi en heel fijn in gebruik. Water blijft er echt mega lang lekker koud in en lekt niet, dus top voor in je werktas.

4 likes

Ja dat weet ik maar ik kan hem online nergens meer vinden want overal uitverkocht, vandaar mijn vraag aan @Foucher

4 likes

Baggu x Sandy Liang Mini Bow Bag

Tweedehands gevonden maar met kaartjes er nog aan :smiling_face_with_three_hearts:

36 likes

Ik kon hem een paar dagen geleden nog via Bol bestellen, maar zie dat ie inderdaad niet meer beschikbaar is. :grimacing:

2 likes

Looooovvvveee it!

3 likes

Ooh sorry! Dan had ik het verkeerd gelezen.

4 likes

Rib uit mijn lijf, hopelijk passen ze niet of vallen ze tegen

29 likes