heb je een favoriet?
Omg ja love it! Toen ik nog vaak brieven verstuurde kocht ik altijd via postzegelsmetkorting.nl, gebruik jij die ook of ken je nog een andere leuke plek om postzegels te kopen?
van de postzegels die je in nederland nog kunt gebruiken zijn die laatste wel mijn lievelings, met de post egels! die koop ik steeds opnieuw weer
en verder zijn er zoveel leuke postzegels!
even in een spoiler haha
deze met het internationale gebarentaal signaal voor ik hou van je

postzegels met kunst
en ik vind zelf veel postzegels met natuur en kinderboekillustraties ook heel leuk. en ik ben een kleine verzameling begonnen van postzegels met handicaps/chronische ziektes als onderwerp

ik dacht altijd dat postzegels verzamelen saai was, maar het is best wel leuk om te zien hoe een onderwerp door de tijd heen en door verschillende landen is afgebeeld! vind ik haha. verder hou ik het wel vooral bij postzegels die je nog gewoon kunt gebruiken, zoals die in m’n post!
@dblauw ohh leuk! meestal first quality stamps en soms kijk ik ook op the last dodo!
Na weken twijfelen welke kleur eindelijk deze tas gekocht. Je kunt hem ook ombouwen tot rugtas. Ben benieuwd.
Jouw post doet mij denken aan dit:
Spice Girl postzegels
Deze staat ook nog op mijn wishlist in het zwart. Vind hem echt amazing!
Oh leuke!!
Echt een hele leuke tas!
2 van deze nachtkastjes! Ik zag ze voor het eerst bij Vita Boers en vond ze prachtig. Massief hout, elegant, minimalistisch
Maar 179€ x2 vond ik veel geld dus enorm lang getwijfeld. Het viel me in positieve zin op dat ze niet duurder werden ondanks dat alle andere meubels wel veel duurder zijn geworden de laatste tijd. Zaterdag eindelijk beslist ze te bestellen maar na doorklikken bleek dat ze niet meer leverbaar waren
Na informeren in de winkel bleek dat ze nog precies 2 kastjes in het magazijn hadden die ze niet konden/wilden bezorgen dus ik heb met 2 kastjes lopen stuntelen in de regen.
(Mocht je interesse hebben, kennelijk hebben de winkels in Maastricht en Amsterdam ze ook nog op voorraad)
Ja, alpacawol! Heb de zwart wit gestreepte al en die blijft ook mooi. Wil hierna de beige denk ik.
Essentiel vind ik ook altijd prachtig.
Ahh deze heb ik ook al lang op het oog maar vind het inderdaad te duur goed dat je ze hebt gekocht als je ze al zo lang wil!
Deze verkopen ze ook bij de zara home, ziet er echt precies hetzelfde uit!
Is dat niet gewoon deze haha? Zelfs de foto en prijs zijn hetzelfde namelijk.
Jaa!
Ik zag ze bij Infuencer Vita Boers en ze komen van Zara Home
Hahaha ik ben echt boomer ik dacht dat Vita Boers een winkel was
Ben blij dat ik niet de enige ben