Show je laatste aankopen #10

Huskee cup voor mijn to go koffietjes en kantoordagen. Twijfel alleen wel of ik niet beter een slag kleiner had kunnen halen.

18 likes

Hahaha sorry maar ik dacht waarom heb je een urn gekocht :joy::see_no_evil:

29 likes

Multifunctioneel, zal het aan mijn familie doorgeven. :sob::joy:

9 likes

Ligt eraan of hij onder het koffieapparaat past. Ik heb de kleinere en die past niet zo lekker onder ons espressoapparaat namelijk.

4 likes

Op kantoor moet het geen probleem zijn! Ik weet niet hoe het op het station zit?

Edit:
Wil hem niet thuis al vullen omdat ik met het ov reis.

3 likes

Als je koffiemok te groot is op het station, vullen ze een klein koffiekannetje en gieten ze het over!

7 likes

Broek Banana Republic en schoenen van Mango.

35 likes

Koekjes stempels voor komende Valentijn :smiley:

13 likes

Baby’s first boormachine! Voel me helemaal het vrouwtje, benieuwd of dat morgen nog zo is. Eindelijk al mijn muurruimte benutten en mijn mooie gietijzeren pannen ophangen! Echt zin in en sorry alvast voor de spam in het klustopic :rocket::rocket:

60 likes

postzegels :disguised_face: ik vind het altijd leuk om af te wisselen en het is zelfs ietsje goedkoper dan nieuwe kopen!

IMG_1925

IMG_1927

33 likes

15 likes

heb je een favoriet?

3 likes

Omg ja love it! Toen ik nog vaak brieven verstuurde kocht ik altijd via postzegelsmetkorting.nl, gebruik jij die ook of ken je nog een andere leuke plek om postzegels te kopen?

5 likes

van de postzegels die je in nederland nog kunt gebruiken zijn die laatste wel mijn lievelings, met de post egels! die koop ik steeds opnieuw weer

en verder zijn er zoveel leuke postzegels!

even in een spoiler haha

deze met het internationale gebarentaal signaal voor ik hou van je

IMG_1941

postzegels met kunst

en ik vind zelf veel postzegels met natuur en kinderboekillustraties ook heel leuk. en ik ben een kleine verzameling begonnen van postzegels met handicaps/chronische ziektes als onderwerp

IMG_1943

ik dacht altijd dat postzegels verzamelen saai was, maar het is best wel leuk om te zien hoe een onderwerp door de tijd heen en door verschillende landen is afgebeeld! vind ik haha. verder hou ik het wel vooral bij postzegels die je nog gewoon kunt gebruiken, zoals die in m’n post!

@dblauw ohh leuk! meestal first quality stamps en soms kijk ik ook op the last dodo!

25 likes

Een ouderwetse Wii met mario party! :smiley:

29 likes

deze tas via vinted

27 likes

Na weken twijfelen welke kleur eindelijk deze tas gekocht. Je kunt hem ook ombouwen tot rugtas. Ben benieuwd.

44 likes

Sport dingen, h&m

9 likes

Jouw post doet mij denken aan dit:

Spice Girl postzegels :smiley:

5 likes

Deze staat ook nog op mijn wishlist in het zwart. Vind hem echt amazing!

5 likes