Show je laatste aankopen #10

Oh leuke!!

3 likes

Echt een hele leuke tas!

3 likes

&Other stories

Wil ze eigenlijk in elke kleur kopen, want ik leef erin.

26 likes

2 van deze nachtkastjes! Ik zag ze voor het eerst bij Vita Boers en vond ze prachtig. Massief hout, elegant, minimalistisch :heart:
Maar 179€ x2 vond ik veel geld dus enorm lang getwijfeld. Het viel me in positieve zin op dat ze niet duurder werden ondanks dat alle andere meubels wel veel duurder zijn geworden de laatste tijd. Zaterdag eindelijk beslist ze te bestellen maar na doorklikken bleek dat ze niet meer leverbaar waren :sweat_smile:
Na informeren in de winkel bleek dat ze nog precies 2 kastjes in het magazijn hadden die ze niet konden/wilden bezorgen dus ik heb met 2 kastjes lopen stuntelen in de regen.

(Mocht je interesse hebben, kennelijk hebben de winkels in Maastricht en Amsterdam ze ook nog op voorraad)

24 likes

Ja, alpacawol! Heb de zwart wit gestreepte al en die blijft ook mooi. Wil hierna de beige denk ik. :joy:

Essentiel vind ik ook altijd prachtig.

4 likes

Ahh deze heb ik ook al lang op het oog maar vind het inderdaad te duur :smiling_face_with_tear: goed dat je ze hebt gekocht als je ze al zo lang wil!

5 likes

Deze verkopen ze ook bij de zara home, ziet er echt precies hetzelfde uit!

2 likes

Is dat niet gewoon deze haha? Zelfs de foto en prijs zijn hetzelfde namelijk.

3 likes

Jaa! :grin:
Ik zag ze bij Infuencer Vita Boers en ze komen van Zara Home

6 likes

Hahaha ik ben echt boomer ik dacht dat Vita Boers een winkel was :rofl:

28 likes

Ben blij dat ik niet de enige ben :sweat_smile: :joy:

8 likes

Ik kan helemaal nog geen bas spelen maar daar gaan we hopelijk verandering in brengen

Oh en nieuwe Loops want afgelopen weekend kwijtgeraakt met uitgaan :smiling_face_with_tear:
image

25 likes

Het Armeens papier ruikt zó lekker !!

12 likes

Hoe gebruik je dat Armeens papier?

In brand steken en net als wierook op een vuurvaste ondergrond leggen.

4 likes

Nieuwe drinkfontein (kat) in een gezellig kleurtje, ik heb de oude kapot laten vallen. :clown_face:

Extra heattech ultra warm van Uniqlo

32 likes

Omg die fontein!! :heart: Zo duur :sob: Als ik het eerste salaris van mijn nieuwe baan heb, ga ik 'm in het roze kopen. Echt pretty.

8 likes

Ik heb hem in het roze! Het zijn geweldige drinkbakken! :heart_eyes:

8 likes

@Pioen waarom boos? :woman_shrugging:t3:

2 likes

Je weet inmiddels toch wel dat dit 9/10 per ongeluk gebeurt

31 likes