Ik zou wel oppassen met de witte Duux dat je hem niet in direct zonlicht zet. Die van mij is deels geel verkleurd : (
[edit: heb hem wel al vier jaar en nog steeds mega blij mee qua geluid en vooral de briesjesstand]
Ik zou wel oppassen met de witte Duux dat je hem niet in direct zonlicht zet. Die van mij is deels geel verkleurd : (
[edit: heb hem wel al vier jaar en nog steeds mega blij mee qua geluid en vooral de briesjesstand]
mocht iemand geïnteresseerd zijn; ik verkoop hem. Ding is 1x gebruikt. Dm bij interesse!
Waarom verkoop je hem, toch niet tevreden?
Ik had hem cadeau gegeven maar het is best een unit en paste daar in huis niet chill in de badkamer. Gulle gever geweest voor 1 baddersessie dus.
Maar je kan hem ook op het balkon zetten of de tuin lees ik
Nice, die Duux ventilator komt ook de laatste jaren elke zomer terug op het forum haha Ik wil hem ook!
Wel een leuk cadeau! Jammer dat hij niet past. Hij is inderdaad wel groot, ook te groot voor mijn badkamer, maar ik kocht hem specifiek voor buiten. Ik weet sowieso niet of ik het binnen aandurf met mijn vloer . Maar ik keek eerst naar zwembadjes om de hete dagen te overleven en dan is het eigenlijk wel leuker als ik nog iets comfortabeler kan liggen
.
Ik dacht dat dit over die ventilator ging, dus ik had echt even een dikke error haha.
Ik dus ook. Volgens PostNl hebben ze een poging gedaan om hem af te leveren en was ik niet thuis. En ik had nog wel extra gedokt voor een avondlevering en zat voor de intercom bezweet en wel.
Meh, hij staat me echt niet! Kleur is mooi en stof fijn, maar bij mij is het echt een zak
Ga binnenkort in de stad maar even kijken of ze ‘m daar een maatje kleiner hebben.
Huh maar zo’n ding kan toch nooit overal/alles stofzuigen?
Tot nu toe kan ie overal bij behalve de trap en de hoekjes achter de wc!
Netjes netjes!
Mijn C&A bestelling duurt 5-10 werkdagen? Mehhh.
Ik ook!
Haha een cd wordt ook zo’n plaatje waarvan later kinderen niet meer weten waar het voor staat
Gister besteld, was ook vet teleurgesteld boeeeeh
Mijn nichtje van 17 wist niet wat een flipperkast is, ouch. Of moet ik nu naar het ik voel me oud topic?
Ja same, was vorige keer niet!