Show je laatste aankopen #10

Love de kleur.

16 likes

8 likes

Slaap al dagen niet door een mix van het geluid van mijn snurkende vriend en ventilator. Schuim oordopjes vallen uit mn oor. Hoop ZO dat dit werkt anders ben ik echt ten einde raad.

Gek genoeg waren ze via Bol goedkoper én sneller leverbaar dan via de officiele site. Vind dat altijd een beetje verdacht maar goed.

4 likes

Ik heb deze gisteren binnen gekregen en vond ze wel goed werken. Ik zou wel op voorhand eens kijken welke “maat” van de dopjes het beste werkt zodat je niet zoals mij in het midden van de nacht in het donker een andere maat moet zoeken haha

6 likes

Ik hoor héél graag of ze werken. Ik heb het idee dat geen enkel oordopje een snurkende man kan tegen houden :tired_face:

1 like

Ik kan op maat gemaakte oordoppen aanraden. Je kan ze bij een hoorwinkel laten maken en ook bij Hans Anders. Ze zijn vaak wel 100/120 euro, maar ze hebben mijn leven verbeterd.

4 likes

Ik heb deze al een tijd en kan echt niet meer zonder! Ik vind ze echt heel fijn geluiden dempen en zachter maken (je hoort nog steeds wel wat maar veel meer op de achtergrond)

@hoiikbenes ik heb nog niet kunnen ervaren hoe ik ze vind met een snurkend persoon in dezelfde ruimte maar ze zijn wel het proberen waard!

3 likes

@hanahahah @oliverqueen Fijn om te horen dat ze bevallen! Ze komen morgen binnen en heb zo’n zin om lekker te slapen!!!

@pastelzwart @Alsjehaarmaargoedzit Bedankt voor de tips! Als deze niet bevallen ga ik hier naar kijken :slight_smile:

@hoiikbenes Hahaha ik ben bang dat deze mijn snurkende man ook niet volledig tegen gaan houden, maar ik zal laten weten of ze bevallen!

4 likes

Bij mij helpen ze tegen het gesnurk van mn vriend! :clap: ik kan ook echt niet meer zonder.

3 likes

Kaartjes voor 24 feb🎉

16 likes

Nieuw toetsenbord. Het feit dat het 12 varianten heeft voor de ledjes haalde mij over om het te kopen.

38 likes

Dankje voor de reminder! Was het helemaal vergeten. Ik heb ook twee tickets voor de 24ste!

1 like

Ik was het ook vergeten😂 binnen een kwartier was de vrijdag al weg volgens mij. Gelukkig hebben ze de zaterdag toegevoegd en hebben we kaartjes!

7 likes

Eindelijk met korting!

20 likes

Disney store!

3 likes

Glitter Allstars

38 likes

17 likes

@hoiikbenes Ze bevallen echt heel goed! Het is wel echt even gedoe met het uitzoeken welke maat dopjes de juiste zijn (ik dacht de goede te hebben maar tijdens het slapen deed er een toch een beetje pijn, maar kan ook door mn piercing komen). Maar ik hoorde de ventilator nauwelijks nog en het gesnurk van mn vriend was ook veel minder storend. Je hoort het nog wel, maar het is alsof die dopjes het naar de achtergrond verplaatsen ofzo heel weird. Wel echt een aanrader!

4 likes

Nog even m’n review over Thigh Rescue na een hele middag op een festival:
Ja, het werkt en blijft werken, maar ik verkies toch een (goed) broekje boven Thigh Rescue. Voelde al het zweet naar beneden lopen en het gevoel van m’n zwetende bovenbenen tegen elkaar vond ik echt arelaxt.

Voor andere activiteiten zou ik wel Thigh Rescue proberen, maar deze temperaturen en het festivalleven waren niet zo’n goeie match vond ik.

9 likes

Omg I neeeeeed

4 likes