Show je laatste aankopen #10

IMG_1411

Vorige week deze plaat van Raye

13 likes

8 paar falke sokken. Ik zit bij normale sokken altijd tussen de maten in. 31-34 te klein 35-38 veel te groot.
Maar nu vette korting bij campz dus ingeslagen!!!

20 likes

Nu aan het bidden voor bijpassend weer.

36 likes

Das waar, maar ik hou van de combinatie van die twee.

8 likes

Die hebben wij ook gekocht paar weken geleden.
Ik vind het een aanrader!!

2 likes

Ah fijn om te weten! :+1:

Ben voor deze gegaan vanwege het verwijderen van kattenharen op het tapijt, ben benieuwd.

4 likes

Wat een beauty :heart: Waar heb je hem gekocht?

3 likes

Hij is van Mr Boho :heart:

1 like

15 likes

0-1-web-rijbewijs-2014-front-nummering-1
paspoort2

Doei geld

29 likes

Waar heb je dat rijbewijs gekocht? Mijn lessen duren veel te lang joh.

31 likes

Naaimachine voor 50€ inpv 99 via de Lidl.
Geen idee of het wat is en anders is het leuk voor het proberen van een eventuele nieuwe hobby

10 likes

Moest ook laatst mijn paspoort verlengen. Wat is dat kreng duur geworden zeg

1 like

Bij de gemeente, moet wel even je examen halen dan :stuck_out_tongue:
En anders kijken bij de boter afdeling
Sommige bestuurders hebben hem vast bij een pakkie boter gekregen

8 likes

Beide van &other stories, hoop dat de tas wel crossbody kan.

11 likes

Noodgedwongen mijn 3de fiets sinds september. :’) Meteen een foute waterproof fietstas besteld, past goed bij mijn neonroze fietsbel (zit hier nog niet op deze fiets).

12 likes

Wat is er dan gebeurd met die andere twee fietsen?

8 likes

Nou het is een best lang verhaal.

Samenvatting

In september heb ik een andere fiets gekocht omdat mijn andere fiets na jaren buiten staan helemaal af was (ja les geleerd). In november heb ik een ongeluk gehad met een auto waardoor ik mijn stuur helemaal heb verbogen omdat hij hard op mijn borst kwam.

Vervolgens toen ik nog in paniek was bood die vrouw mij een naar eigen woorden goed werkende fiets aan binnen 24 uur. Ik was op dat moment niet in staat om het te inspecteren laat staan op fietsen maar er is van alles mis en toen ik van de week bij de fietsenmaker kwam bleek dat er ook nog allemaal spaken los zitten en afgebroken zijn. En zo zijn er nog wat dingen

Nu mag je in principe iemand een andere fiets geven na een ongeval maar die verzekering was wel op de hoogte dat het al geen beste fiets was en dat ik nu een andere heb moeten halen (door de hoge kosten van alles en niet veilig). Maar ook omdat ik niet kan wachten tot ik een keer geld krijg want bent afhankelijk van een fatsoenlijke fiets heb ik het maar zelf betaald.

Gelukkig heb ik nu een fiets gekocht op een plek waar ze goed nachecken en hij ziet er echt nog super netjes uit enz en is ook goed onderhouden. Omdat ik dus wel een slechte fiets heb gekregen is er een kans dat ik het wel vergoed ga krijgen want als je iemand een fiets geeft na een aanrijding is het wel de bedoeling dat het geen sloopfiets is.

12 likes

17 likes

34 likes