Deze van de tuinen. Die rode en groene gebruik ik al en vind ik erg fijn.
Roze boxspring maar dan zonder voetbord en iets andere lagere poten.
Deze bank is niet echt spectaculair maar hij moest heel snel leverbaar zijn want onze bank is kapot gegaan. En de kinderen laten hem toch niet lang heel dus whatever.
Oh die sloffen doen me aan vroeger denken! Echt leuk!
Ik keek net op de website van Reformation en zag ineens dat de jurk 50 euro duurder is. Nu ben ik helemaal blij ermee, want de jurk zit en goed en ik heb 'm voor 50 euries minder. Uiteraard nog steeds moeilijk duur, maar ik ben blij dat ik heb kunnen profiteren van een lagere prijs haha.
Ik heb de jurk vanochtend binnen gehad en het zit zo mooi. Het lijfje sluit mooi aan, de stof is dik. Nu nog een paar maanden wachten tot ik het aan kan buiten
Zooo dit ziet er lekker uit. Waar is deze van? Vraag me wel af of hij ergonomisch is met zo’n diepe zit maar esthetisch wel heeeeel nice
Menstruatiedisc ervaring
Tot nu toe bevalt de menstruatiedisc me wel redelijk. De disc lekt niet en ik kan het makkelijk 12 uur erin houden. Het inbrengen gaat soms wel wat lastiger dan op andere momenten, maar dat is waarschijnlijk doordat ik er nog even mijn draai in moet vinden Verder lukt het me nog niet om het eruit te krijgen zonder dat de inhoud deels eruit valt, dus ik haal de disc nu alleen eruit onder de douche. Daarnaast voel ik de disc een beetje drukken tegen mijn blaas, maar het is gelukkig niet pijnlijk of hinderlijk.
Overigens weet ik niet hoe lang ik de disc erin zou kunnen laten zitten als ik geen hormoonspiraal had. Met mijn natuurlijke menstruatiecyclus moest ik mijn menstruatiecup elke twee uur legen als ik ongesteld was en dat was voor mij iets te veel gedoe…maar voor mijn huidige situatie met hormoonspiraal ben ik tevreden met de menstruatiedisc
Hahaha heb ook zoveel zin dat ie komt. Hij is van IWMH via Amazon. Heb geen extra kantoor, dus wilde iets waar ik de hele dag chill op kan werken, maar niet meteen foeilelijk in mn woonkamer staat.
Another Code lijkt me echt tof! Lijkt een beetje op Life is Strange denk ik? (Als je dat spel niet kent is het ook een aanrader)
Deze zijn zo gezellig! Ik heb ze op de wc staan met tampons en maandverband voor gasten.
Goeie! Ik heb een okergele van deze: tampons!
Ongevraagde tip uit ervaring: zet het potje met waxinelichtjes niet vlakbij een raam met direct zonlicht want dan heb je één dikke klont kaarsvet
Misschien kan je ‘m in de winkel nog wel omruilen voor een andere!
Gebruik dit a.u.b. niet op je ogen.
Ik gooi hem weg en neem mijn verlies
In ‘mijn’ HEMA zijn ze heel aardig en goed van vertrouwen en ik ben heel verstrooid. Ik heb al 3 keer met vage verhalen daar aan de balie gestaan. Nu is het genoeg