In Nederland
Heb je toevallig een linkje van die dangle?
Firanto voor autolakken verkoopt dus ook touch up verf voor Apple producten.
Eens kijken of ik de krassen op mijn splinternieuwe midnight Apple Watch een beetje kan fixen.
En een kastje om al mijn schedeltjes vlinders en insecten in uit te stallen
Ga je geen spijt van krijgen, lopen zooo lekker!
Vallen ze een beetje op maat?
Ik ga het morgen uitvinden, heb een maat groter besteld op aanraden van zalando. Zal het laten weten
Voor de skinny liefhebbers, Levi’s Mile High in de sale voor maar €55. Hij valt bij mij wel een maatje kleiner dan mijn andere Levi’s trouwens.
Oe, waar is hij in de aanbieding? Niet bij Levi’s zelf volgens mij
Levi’s had hem ook in de sale maar die heeft weinig maten meer, dus heb hem van Amazon!
Nee, ik vind van niet. Heb er al meerdere aangeschaft en allemaal meerdere keren ook weer zwart geverfd.
Geen idee, ik heb een ander model en die blijft wel zwart, maar anders kun je altijd een verfbadje doen. Ik koop Levi’s vooral voor de pasvorm maar ik vind ze zonder sale te duur
Je hebt ook kleine Dylon zakjes voor handwas! Ik mocht het thuis van mijn moeder nooit in de wasmachine doen.
Was al een tijdje op en ik merk direct verschil in mijn haar. Dus maar weer gekocht helaas.
Keer drie. Bizar veel geld uitgegeven hieraan. (16 euro). Maar Zo lekker dit

Ooh die onderste kocht ik in Barcelona. Echt beetje van die kinderkoekjes smaak van vroeger, kan daar echt van genieten haha. Net als van die Moomin koekjes uit Finland.
Ja ik heb er echt super nostalgische herinneringen aan. Wanneer ik bij mijn Spaanse vriendinnetje was kregen we deze altijd in koude (of warme) melk. En daarna elke x als ik in Spanje was een paar pakken meenemen. En je kon hem nooooit in NL krijgen, maar is sinds kort online te bestellen.