Show je laatste aankopen #10

:drooling_face:

70 likes

Hun baklava is :heart_eyes: maar heb de koekjes nog nooit gehad, net zo lekker?

3 likes

Ik kende het nog niet behalve dat het steeds voorbij komt op social media, ja de baklava is lekker maaaaar ik vind de koekjes beter. Dat ligt niet aan hun baklava, ik vind het gewoon zooo zoet en de koekjes zijn sommigen ook meer richting de hartige kant en dat vind ik lekkerder, plus niet alles plakt dan zoals mijn telefoon nu :joy:
Heb nu 1 walnoot baklava geproefd en 2 koekjes dus wellicht stel ik de mening nog bij :heart_eyes:

2 likes

image
:grin:

25 likes

Was weer tijd voor een nieuwe bril. Het worden er twee! Wat een marge heeft zo’n brillenwinkel als je de tweede gratis krijgt hè. (Pearl)

50 likes

Nieuwe werklaptop :smiley:

13 likes

Na voor de duizendste keer wakker te zijn geworden met hoofdpijn en verkouden wat standaard weer wegtrekt zodra ik een tijdje uit m’n slaapkamer weg ben toch maar eens geld uitgegeven aan een luchtreiniger

Kan niet wachten tot ik zo gierend blij naast ‘t apparaat zit!!!

32 likes

Ben benieuwd of het helpt! Heb je overdag helemaal geen klachten meer?

2 likes

Een maatje groter pakken!

3 likes

Lekker persen

Acne Muts

14 likes

Levi’s allebei

12 likes

Ik heb deze niet, maae ben er al een paar jaar zo blij mee!

5 likes

Wat ga je daarmee persen?

5 likes

Besteld

15 likes

Een theorie examen. Een nieuwe poging voor mijn rijbewijs!

15 likes

Ik denk dat ik ga beginnen met illustraties die geïnspireerd zijn op middeleeuwse verluchte handschriften.

7 likes

Nee zo goed als niet! Ben ook zo benieuwd, hij komt vandaag al binnen als t goed is dus ga maar verplicht het hele weekend in bed liggen om ‘t te testen :sunglasses:

2 likes

prullenbakje 4L

prullenbak 3x11L

19 likes

21 likes

Nu we toch bezig zijn met uitgeven :woozy_face: :money_with_wings:

Van maisons du monde

45 likes