Hun baklava is maar heb de koekjes nog nooit gehad, net zo lekker?
Ik kende het nog niet behalve dat het steeds voorbij komt op social media, ja de baklava is lekker maaaaar ik vind de koekjes beter. Dat ligt niet aan hun baklava, ik vind het gewoon zooo zoet en de koekjes zijn sommigen ook meer richting de hartige kant en dat vind ik lekkerder, plus niet alles plakt dan zoals mijn telefoon nu
Heb nu 1 walnoot baklava geproefd en 2 koekjes dus wellicht stel ik de mening nog bij
Was weer tijd voor een nieuwe bril. Het worden er twee! Wat een marge heeft zo’n brillenwinkel als je de tweede gratis krijgt hè. (Pearl)
Na voor de duizendste keer wakker te zijn geworden met hoofdpijn en verkouden wat standaard weer wegtrekt zodra ik een tijdje uit m’n slaapkamer weg ben toch maar eens geld uitgegeven aan een luchtreiniger
Kan niet wachten tot ik zo gierend blij naast ‘t apparaat zit!!!
Ben benieuwd of het helpt! Heb je overdag helemaal geen klachten meer?
Een maatje groter pakken!
Ik heb deze niet, maae ben er al een paar jaar zo blij mee!
Wat ga je daarmee persen?
Een theorie examen. Een nieuwe poging voor mijn rijbewijs!
Ik denk dat ik ga beginnen met illustraties die geïnspireerd zijn op middeleeuwse verluchte handschriften.
Nee zo goed als niet! Ben ook zo benieuwd, hij komt vandaag al binnen als t goed is dus ga maar verplicht het hele weekend in bed liggen om ‘t te testen