Show je laatste aankopen #10

Platen van Idles, Underscores en Whispering Sons

30 likes

Leuk! Doet me denken aan vampierentandjes :woman_vampire:

2 likes

Die collectie :heart_eyes:

6 likes

Hahaha daar lijken ze wel op ja :joy:

9 likes

Jaa is ook wel een beetje m’n pride en joy :grin:

7 likes

Dank je wel! Heel blij mee na jaren kijken :laughing:

4 likes

En @Luzarl
Ik gebruik 'm inderdaad ook niet meteen na het wassen, laat m’n haar eerst vast wat aan de lucht drogen of als ik minder tijd heb föhn ik het even voor met mn gewone föhn.
Heb zelf wel echt veel en dik haar maar krijg het hier dan prima helemaal droog en in model mee!

4 likes

Wow top! Ik heb ook mega dik haar en als ik het aan de lucht laat drogen ontploft het :tired_face: is dat vierkante ding een föhn opzetstukje?

3 likes

Het witte kussen bij de Blokker. 50% korting. Lekker warm!!

19 likes

Ja echt heel goed! Mijn voeten zijn wat breder en ik pas ze perfect. Ze blijven ook goed zitten en voelen super comfi

5 likes

Herkenbaar helaas ja :sweat_smile: maar als ik het dus nu handdoekdroog met die föhnborstel doe zit het gewoon mooi in model en geen pluishaar ofzo!
Dat ding is inderdaad om “gewoon” te drogen maar moet zeggen dat ik die nog nooit echt gebruikt heb.

2 likes

20 likes

Die laatste klinkt bijna een beetje als K18 :sweat_smile:
 is dat ook zo haha

4 likes

Nee!! Dit is meer een soort vloeibare haarcrÚme met verzorgende ingrediënten. Koop het vooral voor de geur

5 likes

Dat Lush spul vind ik echt crack qua geur, echt lekker. En die m&m popcorn vind ik ook echt een heerlijke suikerbom.

6 likes

Wordt je haar er niet vet van? Klinkt heel lekker de geur

2 likes

Ik spuit het meestal alleen in de punten en die zijn zo droog :joy: dat kan niet vet worden bij mij

3 likes

Echt kut dat die super milk nu zo’n tiktok trend is want het is steeds uitverkocht :face_exhaling:

Die geur is wel echt heerlijk krijg steeds complimenten voel me echt een wandelende geurkaars

3 likes

Thanks voor de tip! Veel beter te betalen dan de stoov :smile:

2 likes

19 likes