Platen van Idles, Underscores en Whispering Sons
Leuk! Doet me denken aan vampierentandjes
Die collectie
Hahaha daar lijken ze wel op ja
Jaa is ook wel een beetje mân pride en joy
Dank je wel! Heel blij mee na jaren kijken
En @Luzarl
Ik gebruik 'm inderdaad ook niet meteen na het wassen, laat mân haar eerst vast wat aan de lucht drogen of als ik minder tijd heb föhn ik het even voor met mn gewone föhn.
Heb zelf wel echt veel en dik haar maar krijg het hier dan prima helemaal droog en in model mee!
Wow top! Ik heb ook mega dik haar en als ik het aan de lucht laat drogen ontploft het is dat vierkante ding een föhn opzetstukje?
Ja echt heel goed! Mijn voeten zijn wat breder en ik pas ze perfect. Ze blijven ook goed zitten en voelen super comfi
Herkenbaar helaas ja maar als ik het dus nu handdoekdroog met die föhnborstel doe zit het gewoon mooi in model en geen pluishaar ofzo!
Dat ding is inderdaad om âgewoonâ te drogen maar moet zeggen dat ik die nog nooit echt gebruikt heb.
Die laatste klinkt bijna een beetje als K18 ⊠is dat ook zo haha
Nee!! Dit is meer een soort vloeibare haarcrÚme met verzorgende ingrediënten. Koop het vooral voor de geur
Dat Lush spul vind ik echt crack qua geur, echt lekker. En die m&m popcorn vind ik ook echt een heerlijke suikerbom.
Wordt je haar er niet vet van? Klinkt heel lekker de geur
Ik spuit het meestal alleen in de punten en die zijn zo droog dat kan niet vet worden bij mij
Echt kut dat die super milk nu zoân tiktok trend is want het is steeds uitverkocht
Die geur is wel echt heerlijk krijg steeds complimenten voel me echt een wandelende geurkaars
Thanks voor de tip! Veel beter te betalen dan de stoov