Ik heb deze ook en gebruik hem bijna na elke keer haren wassen nu. Gebruik vooral die dikke ronde borstel en krijg er echt een mooie slag mee in mijn haar geföhnd en vind 'm ook makkelijk te gebruiken. Die borstel gebruik ik ook wel eens. Met die andere twee opzetstukken weet ik nog niet echt raad dus mocht je daar straks tips voor hebben, graag haha
Beide van Zara. Het vest valt heel klein. Ik heb de grootste maat meegenomen. De onderste top is wel tegen roze aan.
Na 5 jaar mijn enige paar mooie winterschoenen vervangen! Met vrijwel dezelfde schoen… Hopelijk gaan deze ook zo lang mee
Heel tof pak!
Mooi met die cobalt blauwe kleur!
Haha om deze reden heb ik ook een luipaard col gekocht
Om m’n nagels thuis te kunnen doen. Doe het liever 's avonds bij de tv, dan dat ik er voor naar een nagelsalon moet. Af en toe prima, maar i.v.m. werk is elke 3 weken een uur midden op de dag plannen toch wel onhandig…
Alles van The Gel Bottle
Ik kan je uit ervaring garanderen dat deze pannen dat niet leuk vinden, dus doe dat maar niet meer haha.
Ik laat mijn haar altijd aan de lucht drogen waardoor er gewoon geen model in zit. Heb deze vooral gekocht omdat ik graag eenvoudig wat mooie slag in mijn haar wil maken, maar ik ben dus zeker geen expert Maar las vaak dat deze redelijk foolproof is en voor 55€ durfde ik het wel te proberen.
Ben vandaag toevallig ook naar de kapper geweest dus heb hem vandaag nog niet gebruikt, maar zal daarna even verslag uitbrengen.
Nee maar gooi 'm wel al onder elke andere denim jumpsuit of rib jumpsuit in m’n kast. Staat wel op de planning haha
Ik heb deze ook en föhn er elke keer na het wassen m’n haar mee. Gebruik ook alleen de grote ronde kop eigenlijk. Het was even oefenen, maar zo fijn als je het eenmaal onder de knie hebt! Kan er hele mooie golven mee maken
Nee ik laat m’n haar meestal eerst een uurtje ofzo aan de lucht drogen. Dan is het nog wel vochtig/beetje nat, zodat ik het goed in model kan föhnen. Anders blijft het bij mij voor geen meter zitten + ben ik heel veel tijd kwijt aan het droog föhnen
Oh wauw die jurk!
Heel gaaf! Hoe vallen ze qua breedte?
Die stoel lijkt me echt hemels. Ik overweeg de groene, maar het zou ook wel tof zijn als Ikea met meer kleuren komt.