Ja wow die popcorn was echt super lekker spijt dat ik niet meer gekocht heb
Is deze niet fijn op te laden?
@Karl_Lagerfeld die shopper heeft echt dé perfecte panterprint (sowieso de halve nieuwe collectie van Ganni).
Uniqlo
Yas
(was verjaardagscadeautje)
Stoov laad je op via het bedieningspaneel. Een magnetische oplader klik je er zo aan vast.
Het kussen van de Blokker werkt met een power bank die je uit het kussen moet halen om op te laden.
Aan en uit zetten gaat dan wel weer hetzelfde als een stoov.
Maar voor dat geld vind ik het meer dan prima!
Oh wat een goeie tip!
Vind een Stoov zo duur. Wat ik alleen niet snap, is dat er staat dat je hem wel kunt gebruiken wanneer hij oplaadt. Hoe werkt dat dan als je de batterij eruit moet halen?
Draadloos gemak
Spot On warmtekussens zijn uitgerust met een oplaadbare powerbank en een extra lange 2,5 meter USB-kabel. Geniet van urenlang ononderbroken warmtecomfort, zelfs terwijl de batterij oplaadt
Nou dat kan dat wel,
De buiten hoes kan open geritst
In het binnen kussen zit een vakje voor de powerbank.
Dag in Den Bosch wezen shoppen:
CC Heart, ook in het zwart gekocht
Jasje, Cotton Club
My Jewellery
Pantalon, Modström
Even een review (waar niemand om heeft gevraagd) nadat ik de Summer Fridays lipbalsem heb gebruikt:
- Ik vind het zware balsems, wat fijn is voor overdag aangezien het lang blijft zitten. Het doet me erg denken aan Laneige.
- Als ik het 's nachts gebruik, hydrateert het voor mij beter dan een Laneige, Inkeylist Peptide Serum of een labello/blistex/etc. Maar, als iemand met chronisch droge lippen door medicatie is het een 7/10 waar bijvoorbeeld een Eucerin aquafor / acute lip balm een 10/10 is.
- Geur is heerlijk. De subtiele kleur van vanilla beige is prachtig. Birthday cake is subtiel qua glitter en voel je ook niet zitten.
De gewone crème of de lippenbalsem?
Beide! Ik heb de normale zalf, die is wat medicinaal maar werkt fantastisch. De SOS voor overdag, de acute in mijn tas. Acute > SOS > de normale crème.
(Beter een lipbalsem verslaving dan een gokverslaving denk ik dan maar)
Oh haha je noemde de lippenbalsem ook al in je initiële bericht maar dacht dat Acute een of ander Engels merk was oeps.
Tnx!
Ja heb ook hele erge droge lippen. Weet nog wel dat ze altijd zeiden dat als je iets smeert, het uiteindelijk erger wordt…
De middelste en grootste ovenschaal van Le creuset, kwam ik tegen in de TK Maxx
En mocht deze van mezelf kopen omdat ik al 75 euro aan ASR vitality cadeaubonnen van bol.com had en mijn 7 jaar oude mini hakmolen van Lidl aan het afsterven is
Deze twee rokken bij Asos gekocht om mijn enorm veelzijdige garderobe uit te breiden:
En dit paar limited edition ear weights van Red Fern Adornments
Waar is die van?
Google Lens
Kaartje gekocht voor KreaDoe in april