Show je laatste aankopen #10

Bedankt voor de tip! Ik heb er ook een gekocht, helemaal blij mee. Ik had eens de kruik van stoov geprobeerd en vond dat echt niets, was zo’n raar opgeblazen ding!

3 likes

Dit is echt een heel fijn zacht warm kussentje

3 likes

Vorig jaar greep ik mis en was echt op zoek naar slippers die netjes zijn en toch fijn lopen.

22 likes

Blijft altijd hopen dat het mooi gaat staan in huis als ie wordt geleverd maar heel blij mee!

37 likes

Ben je blij met de tas? Ik zit eraan te denken om hem ook te kopen

Oke week later binnen en ik had het niet gezegd, want ik wilde even kijken of dit legit was. Maar ze zijn binnen en perfect.

Ik heb inclusief verzenden maar 21 euro betaald door ze hier af te rekenen in Deense Kronen. Technisch foutje denk ik, want de rest is wel normale prijs. Bij Nike zijn ze nog 150 euro. :joy:

Dit kwam gewoon als resultaat naar boven in Google Shopping en blijkt dus geen sketchy site ofzo, want ik heb ze nu dus.

https://www.sportsshoes.com/product/nik22743/nike-metcon-9-amp-women’s-training-shoes-~-sp24/?utm_campaign=dk-unpaid-shopping&utm_content=Metcon+9+AMP+Women’s+Training+Shoes+-+SP24&utm_source=google&utm_medium=organic&srsltid=AfmBOoqKV0Rf3CkKAWGEAafwfVnHbwBnjsBFjNRwHVwk2IQ_Qtgb7iwn0aI&_cur=7

15 likes

Ik had nieuwe schoenen nodig na 5 jaar nano’s, en ik heb net deze link gebruikt en ze hadden precies alleen nog mijn maat, thanks voor de tip!

Zouden dit 14 mensen van hier zijn? :eyes:

8 likes

Ik heb ook altijd metcons, fijne schoenen hoor!!

3 likes

12 likes

Lekker old school

5 likes

Haha kan niet anders toch? Hoop dat ze nu niet ineens doorhebben dat die prijs zo idioot is.

@Yzile ja ik ook, en mijn oude zijn ook een beetje op aan het raken, dus echt een gelukje dat ik deze zag.

4 likes

Die 70’s stijl blijft mooi!

6 likes

Het is wel een typisch tekenstijl toen. Sowieso is het wel leuk dat je ongeveer de periode kan raden puur door een manga’s tekenstijl

3 likes

Zeker, ik vind ook leuk om te zien hoe de ogen bijvoorbeeld Sailor Moon’s ogen beïnvloed hebben qua lichtjes/glansjes.

5 likes

Ik heb ze ook gekocht, had net nieuwe nodig, thanks!

7 likes

Same. Hopelijk vind ik ze lekker zitten. Vind de kleuren wel tof.

3 likes

Als je via een betaalmethode naar euro wijzigt dan verandert de prijs. Ging bij mij automatisch maar zag het gelukkig net op tijd. Alsnog afgerekend via Revolut nu voor 22 euro. Had nieuwe sportschoenen nodig en dit zijn leuke kleurtjes!

Thanks voor de tip! :heart:

4 likes

Ah yess, nou, levering duurde dus een weekje. Ik ga ze zo proefdraaien :sparkles:

29 likes

Hij is binnen. Nou ik vind de kwaliteit echt heel goed. Maar goed, ik ben Ikea en leen bakker meubels gewend :grin: dus geen idee of het kan tippen aan designmeubels maar dat boeit mij ook weinig. Het voelt allemaal stevig aan en het hout is dik en ziet er prima uit.
Je moet alleen de poten eronder monteren verder komt hij in zn geheel binnen. Ze pakken hem ook uit en nemen karton mee.
Wij hebben hem als tv meubel dus hebben een gat gemaakt in de achterkant en alle kabels in de kast dus je ziet bijna geen kabels.

Hier wat detail shots enzo speciaal voor jou/jullie :smiling_face:

Samenvatting

72 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst! Wat is die mooi :star_struck:

Ik heb het mijn man laten zien, hij vindt hem prachtig en vroeg meteen wat die kost. En dat is een goed teken haha.

Dank voor het delen!

8 likes