Show je laatste aankopen #10

Op de hoogste stand gaat het wel hard, maar stand 1 vind ik ook lekker en doe ik wel een tijdje mee. Maar ik heb hem nooit meer dan een uur aan hij houdt ook lekker lang de warmte vast.
3 uur was in de hoogste stand geloof ik.

Maar…. Mijn stoov big hug is met de hoogste stand ook in 3 uur op

3 likes

Ik heb er gewoon twee gekocht haha kan ik de accu afwisselen

5 likes

Ik heb het kussen ook, dat is normaal. Ik zorg ervoor dat ik andere powerbanks van 10.000 mah opgeladen hou, zodat ik hem meteen kan wisselen als hij leeg is. Het kussen doet het namelijk ook op de meeste andere gewone powerbanks die je misschien al hebt voor je telefoon of zo.

2 likes

Waar heb je deze gekocht? Kan hem niet vinden. En vind deze mooier dan op de site van tøp zelf.

3 likes

Ik heb net een boeking kunnen bemachtigen voor 3 nachten in deze fire tower in Oregon. Het is echt een droom van mij om in zo’n toren te slapen. Voor deze specifieke airbnb moet je op een wachtlijst en dan 2x per jaar gaat de kalender open om te boeken en dan heb je echt letterlijk 10 sec de tijd om te boeken dus ben zooo blij dat het is gelukt :tada:

232 likes

Empericon! Wilde het liefst de zwart witte maar die kwam ik niet tegen

5 likes

Echt een topding. Word hier al 4 jaar elke dag gebruikt, en geen slijtage. Wel saai grijs die van mn vriend maja.

4 likes

Laadt hij dan tegelijk op, terwijl je hem gebruikt?
Want ik haalde ‘m na het opladen/ aan hebben uit de lader, en toen was ie daarna niet volledig opgeladen voor mijn idee.
Was vrij kort daarna leeg

3 likes

Ja ik heb ook een saaie kleur, maar gebruik m ook al bijna 5 jaar dagelijks en ziet er ook nog prima uit. @Luzarl Leuk kleurtje deze!

2 likes

deze 14k ring van maria black!!! denk echt een leuke stacker

52 likes

Kapotmooiiii jij hebt zulke leuke dingen omg

5 likes

hahahaha ik wilde al toevoegen dat het waarschijnlijk al pre-approved is door @Kwal

ik deel hier ook alleen de spannende dingen die ik koop, dus weet niet in hoeverre het representatief is voor mij in algemeen

4 likes

Achja dat doen de meeste mensen toch, en blijft een kwestie van smaak maar ik vind je aankopen altijd heel leuk om te zien en mooi :smile:

1 like

lief!!! dankjewel

7 likes

niet echt een aankoop maar aangezien ik wel al een vooruitbetaling moest doen:

geboekt voor De Nieuwe Winkel op mijn verjaardag :partying_face:

30 likes

En een Vinted pareltje

30 likes

Omg je moet wel een outfit posten met die rok!

3 likes

Dat durf ik niet te zeggen, zo lang heb ik hem niet in gebruik.
Vond de tip van een tweede powerbank ook wel heel slim, misschien dat ik die nog ga aanschaffen tzt.

3 likes

Goedkope jurk voor trouwerij :sweat_smile:

28 likes

De Dyson v11 total clean. M’n schoonmaakster is drie weken weg en nu ben ik er dus weer aan herinnerd wat voor kut klus stofzuigen is. En €200 korting dankzij de ING puntenwinkel dus ja, koopje dan he.

27 likes