Show je laatste aankopen #10

Heel mooi! Heb je een linkje want ik ben ook wel benieuwd naar de prijs en kan het niet vinden op de website? (Hopelijk kijk ik eroverheen)

2 likes

Ik heb ze ook besteld :upside_down_face: 22,23 met de wisselkoers van nu zei paypal

6 likes

Hier. Er is een hele serie van. https://www.maisonsdumonde.com/NL/nl/p/vintage-buffetkast-2-deuren-portobello-146767.htm

6 likes

Dit pakkie van Lucy & Yak. Ik ga dit jaar proberen niet meer dan 5 nieuwe (eerlijke) kledingstukken te kopen, en dit is de eerste!

44 likes

ik plaatste eerder al deze review!

5 likes

Ooh thanks! Gek dat ik het niet kon vinden

Wel duurder dan ik had gehoopt :sweat_smile:

3 likes

Wow heel chill, je hebt me geinfluenced. Nog even wachten tot ik weer fanatiek kan sporten na m’n bevalling straks maar dan wachten deze hopelijk op me :star_struck:

3 likes

We hebben van deze serie sinds 2017 een grote wandkast, bed en twee nachtkastjes en zijn er echt heel erg blij mee. Stevig en mooi materiaal, blijft ook vrij tijdloos en mooi!

4 likes

Heeft even wat liefde nodig maar voor €100 deze jaren 60 vintage Deense lowboard kast. Zaterdag ophalen (foto is dus niet van mij) en dan kan eindelijk het IKEA tv meubel worden vervangen :partying_face: Via Marktplaats.

67 likes

Ik heb deze toevallig vorige week binnen gekregen, vond ze als nieuw op vinted in mijn maat + wide fit, ook in deze kleur. En ze zitten fijn en staan denk ik zo’n beetje overal bij!

3 likes

Wat een geluk! Ja ik denk dat ik zo ook heel veel ga dragen. Vorig jaar steeds outfits aan dat ik dacht shit die slippers zouden nu echt perfect zijn.

8 likes

Wow mooi! Ben benieuwd in hoeverre je die nog opgelapt krijgt, want de donkere plekken lijken op vochtschade.

1 like

afbeelding

Very excited

18 likes

Ik kon ze ook nog bestellen! Thanks voor de tip. Zag net wel dat de prijs is aangepast in kronen.

6 likes

Dan zijn ze erachter gekomen denk ik :joy:

5 likes

Vooral blij met de nieuwe hittepit, want de vorige was aan vervanging toe. Door dit ding zet ik de verwarming veel minder aan!

5 likes

Sieraad van Mettle and Silver in 14k geelgoud met een Winza saffier :heart_eyes: voor in mijn conch

Wil al jaren iets van dit merk en eindelijk kon ik iets bij de release kopen waar ik helemaal verliefd op ben.

32 likes

Nogmaals thanks voor de tip, ik heb hem ook gekocht en hij is zooo fijn!
Zit helemaal te genieten tegen m’n kussentje :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

9 likes

Boeken
image
image
En een melodica :sunglasses:

Hopelijk zie ik er net zo cool uit

image

34 likes