Haha dat doen ze dan wel weer goed… Of juist niet.
Ik ben echt een skincare noob maar dit lijkt me super interessant om eens te proberen. Wat ik niet snap uit de reviews die ik heb gelezen is of het nu een meer permanente self tan is of dat het alleen het effect geeft de dag zelf en dat je het weer van je huid af kan wassen. Jeetje wat een formulering haha .
Je wast het inderdaad weer van je huid af, het is meer een tinted serum.
Ik heb totaal niks met Animal Crossing, maar al die minifigs zijn zooooo leuk
Heb je deze ergens los kunnen kopen?
bij de smyths!
Wat fijn! Het is daar echt goed geregeld voor rolstoelen gelukkig
Ja @Friemel. Je krijgt bepaalde privileges. Misschien even de klantenservice bellen om de situatie uit te leggen en zelf uitleg te krijgen.
Wij hadden toen een engelstalige of franstalige brief nodig met stempel en handtekening van een dokter (de huisarts heeft het in ons geval voor ons opgesteld). Daarmee kregen we bij de Donald Desk een easy access pass waarmee je via de rolstoelingang naar binnen mag met max. 4 begeleiders en vanaf een bepaald gebied de parades kunt bekijken.
We konden daar toen ook een rolstoel huren.
Ik vind het kussen ook fijn maar hebben jullie ook dat de batterij na 3-4u gebruik leeg is? Of is de mijne kapot ofzo?
Dus nu met langer zitten op de bank/lezen, moet ik het kussen div keren per dag opladen. Dat is wel irri
Volgens mij klopt dat wel. Op de doos staat ook iets van 3 uur gebruik op laagste stand.
Maar je kunt hem dus ook gebruiken terwijl hij oplaadt!
Op de hoogste stand gaat het wel hard, maar stand 1 vind ik ook lekker en doe ik wel een tijdje mee. Maar ik heb hem nooit meer dan een uur aan hij houdt ook lekker lang de warmte vast.
3 uur was in de hoogste stand geloof ik.
Maar…. Mijn stoov big hug is met de hoogste stand ook in 3 uur op
Ik heb er gewoon twee gekocht haha kan ik de accu afwisselen
Ik heb het kussen ook, dat is normaal. Ik zorg ervoor dat ik andere powerbanks van 10.000 mah opgeladen hou, zodat ik hem meteen kan wisselen als hij leeg is. Het kussen doet het namelijk ook op de meeste andere gewone powerbanks die je misschien al hebt voor je telefoon of zo.
Waar heb je deze gekocht? Kan hem niet vinden. En vind deze mooier dan op de site van tøp zelf.
Ik heb net een boeking kunnen bemachtigen voor 3 nachten in deze fire tower in Oregon. Het is echt een droom van mij om in zo’n toren te slapen. Voor deze specifieke airbnb moet je op een wachtlijst en dan 2x per jaar gaat de kalender open om te boeken en dan heb je echt letterlijk 10 sec de tijd om te boeken dus ben zooo blij dat het is gelukt
Empericon! Wilde het liefst de zwart witte maar die kwam ik niet tegen