Echt een topding. Word hier al 4 jaar elke dag gebruikt, en geen slijtage. Wel saai grijs die van mn vriend maja.
Laadt hij dan tegelijk op, terwijl je hem gebruikt?
Want ik haalde ‘m na het opladen/ aan hebben uit de lader, en toen was ie daarna niet volledig opgeladen voor mijn idee.
Was vrij kort daarna leeg
Ja ik heb ook een saaie kleur, maar gebruik m ook al bijna 5 jaar dagelijks en ziet er ook nog prima uit. @Luzarl Leuk kleurtje deze!
Kapotmooiiii jij hebt zulke leuke dingen omg
hahahaha ik wilde al toevoegen dat het waarschijnlijk al pre-approved is door @Kwal
ik deel hier ook alleen de spannende dingen die ik koop, dus weet niet in hoeverre het representatief is voor mij in algemeen
Achja dat doen de meeste mensen toch, en blijft een kwestie van smaak maar ik vind je aankopen altijd heel leuk om te zien en mooi
lief!!! dankjewel
niet echt een aankoop maar aangezien ik wel al een vooruitbetaling moest doen:
geboekt voor De Nieuwe Winkel op mijn verjaardag
Omg je moet wel een outfit posten met die rok!
Dat durf ik niet te zeggen, zo lang heb ik hem niet in gebruik.
Vond de tip van een tweede powerbank ook wel heel slim, misschien dat ik die nog ga aanschaffen tzt.
De Dyson v11 total clean. M’n schoonmaakster is drie weken weg en nu ben ik er dus weer aan herinnerd wat voor kut klus stofzuigen is. En €200 korting dankzij de ING puntenwinkel dus ja, koopje dan he.
Oeh, hoeveel was de prijs toen uiteindelijk? Ik zit ook te twijfelen over een Dyson… bij coolblue is er nu een V11 in de aanbieding voor 400, maar nog steeds best veel geld. En ik heb een miljoen rentepunten dus als ik die kan inzetten….
Ik heb een simpelere versie maar echt de aankoop van mijn volwassen leven. Wil niet meer anders.
@Rosalala Ik heb sinds een paar weken een Dyson, maar ben nog niet overtuigd. Vind mijn gewone Miele beter, al is de Dyson (ik heb de v10) wel súpergoed op tapijt.
Maar ik vind hem zwaar, niet super wendbaar, hij zuigt spul om zich heen minder goed op en ik vind het heel onprettig dat je de aanknop ingedrukt moet houden.