Show je laatste aankopen #10

Veja V-12, loopt hopelijk wat beter dan mijn All stars.

14 likes

Via Vinted voor echt een fractie van de nieuwprijs :o (origineel van Vanilia)

57 likes

12 likes

Werkt die lip stain goed?
Ben er wel benieuwd naar

5 likes

Paasei voor m’n dertigjarige vriend

21 likes

Nieuwe trenchcoat :smiling_face_with_three_hearts:
Kan mijn oude gebruikt worden om de hond uit te laten hahaha

16 likes

Heel benieuwd naar

12 likes

Ik scrolde hier snel overheen en las doggy sex :sweat_smile:

4 likes

Ik eet veel rijst (vooral lunch want eet liever niet teveel glutenvrij brood) en wilde wel een rijstkoker. Maar ik ben dan uiteindelijk twee dagen bezig om alles te bestuderen :laughing:
Ik wilde een uitgestelde timer en een binnen pan zonder anti aanbak laag.
Het is de Yum-Asia Tsuki geworden.
Nu staat straks mijn rijst op een werkdag 's ochtends al klaar om lunch te maken

51 likes

Kom maar door met het lenteweer.

Jasje is aan twee kanten te dragen :heart:

Samenvatting

47 likes

Ik wil ook een nieuwe (mijne is 8 jaar oud en bakt aan) en nu geneigd deze zonder enige vorm van research te bestellen. Waarom wilde je zonder anti aanbaklaag? En heb je m van Amazon of ergens anders?

7 likes

Nee direct bij yum Asia besteld. Is goedkoper dan Amazon.
Een anti aanbaklaag is toch kwetsbaar en ik wil geen losse stukjes aanbaklaag in mijn rijst.
Dit is een keramieken pot hierdoor kun je ook yumami rijst maken! (Voor mijn onderzoek nog nooit van gehoord maar ik wil het!)
Ook hebben deze rijstkokers advanced fuzzy-logic. :grin: door verschillende kook fases nog betere rijst!
Hij is wel klein, maar je kunt er nog zo’n 400gr ongekookte rijst in klaarmaken. En dat eten wij niet met zijn drieën

7 likes

Oh nice! Ik doe 300g per 2 dus kan dan niet voor de volgende dag doen (hello fried rice), dus zoek een iets grotere maar ga zeker even bij dit merk kijken :blush: dankjewel!

3 likes

Via marktplaats :partying_face:

10 likes

Oh en dit bakpak:

En deze top

22 likes

Ik ook! Wil je na een tijdje laten weten? :blush:

3 likes

Die retinol van clay & glow is heel fijn vind ik! Wel duuuuuur

5 likes

Geweldige broek met strass steentjes van Myjewellery

22 likes

Ja zal ik doen! Gisteren zowel masker als serum voor het eerst gebruikt en heb het idee dat m’n huid vandaag al wel wat stralender was, maar ben benieuwd naar de lange termijn effecten!

@June ja wel wat prijzig, maar Ici paris heeft nu 25% korting bij aankoop van twee producten dus mocht je nog wat willen aanvullen…

4 likes

Mijn huidige shampoo is nóg duurder geworden dus tijd voor iets anders. Ben heel erg benieuwd naar ouai. Aangezien ik verder vrijwel geen haar producten heb en altijd de spullen van mijn vriend (met krullen haha) gebruik, heb ik ook wat andere dingen aangeschaft.

Alleen de ouai producten heb ik gekocht, de rest en het ouai masker kreeg ik gratis.

10 likes