Show je laatste aankopen #10

Heb ik eind mei wat te doen

21 likes

The reformation

Vanilia

Beide via Vinted

19 likes

Pre order

9 likes

Zalig. Ik heb ooit geslapen in Yangshuo Mountain Retreat en ik vond het fantastisch, nu 8 jaar later is het nog altijd een leuke herinnering. Enjoy!

7 likes

Oeh mooi! Waar is deze van? Sezane?

Ik zit hier al een tijdje over te twijfelen dus herken hem haha, het is de Will jacket van Sezane

4 likes

…en hierom :moneybag: twijfel ik dus haha

Wil je laten weten of het echt een buitenjasje is? Vind het lastig om in te schatten of het een jasje voor buiten (17+ graden) is of meer een dikke/stevige blouse voor binnen ofzo

1 like

Zara

107 likes

Jasjes van Maria de la Orden. Ik vind m’n kleding zo saai en hetzelfde de laatste tijd, dus probeer wat meer vrolijke items aan m’n kast toe te voegen

32 likes

De productfoto helpt ook niet echt om dat in te kunnen schatten.

4 likes

Vind het er echt uitzien als een overhemd, geen jasje. Wel mooi!

3 likes

Ik denk dat het voor beide kan, afhankelijk van wat je eronder aan doet. Zit er tussenin, een blouse jack.
Zat er vorige week toevallig ook naar te kijken en de stof is vrij dik, als ik naar deze foto kijk:

9 likes

Skechers x Doja Cat - Hi-ryze

Olaplex serum

Fitbit charge 6 want mn charge 4 doet het al een paar maanden niet meer. Hij was niet eens heel oud (gekocht in april 2021) dus wel balen dat die niet meer werkt. Maar vind Fitbit zo fijn dat ik toch weer dezelfde wil.

8 likes

Zo leuk!! Daar wilde ik eerst heen, maar die zat al helemaal vol. Nu deze iets verderop geboekt. Dankjewel!

2 likes

Ik had eentje van denim besteld en vond dat wel echt meer een buitenjasje. Niet alleen door de zware kwaliteit, maar ook doordat het model behoorlijk oversized en best lang is. Ik verzoop er echt een beetje in (heb dat normaal niet bij Sézane) en heb ‘m om die reden teruggestuurd.

1 like

Dat is wishful thinking toch? :sweat_smile:
Goed dat je ook schoenhoezen hebt genomen!

3 likes

Ik heb hem binnen! Ik ben tevreden met hoe de broek zit. Ik heb zelf 0 bil en ben vrij rechthoekig gebouwd dus dit soort broeken slobbert altijd een beetje bij mij. Het is een stevige stof maar hij loopt redelijk uit dus ik denk eigenlijk niet dat dit de broek is waar je naar op zoek bent.

1 like

Oké bedankt voor de review. :grinning:

3 likes

Cloudpillo hoofdkussen

13 likes