Show je laatste aankopen #10

Wel vreemd dat sommigen dan niks vinden met Google maar anderen wel? Wat zou dat aan liggen…

4 likes

Thanks! Denk locatie, ik woon niet in NL/BE.
Maar alsnog kleine moeite om even bij je afbeelding te zetten waar het van is lijkt me :woman_shrugging:t3:

9 likes

Oh ok locatie zal het dan zijn!

3 likes

11 likes

Die parfum is zo lekker!

4 likes

Van Zizzi

21 likes

Als ex oililly meisje kon ik dit niet weerstaan

32 likes

De grote vraag: waar is deze blouse van? :heart_eyes:

2 likes

Die blouse of iets vergelijkbaars verkopen ze nu echt bijna overal. Ik heb ze bij Hipvoordeheb gezien maar als je even google lens doet dan zul je meer van dat soort boetiekjes vinden

3 likes

Ja idd ff zoeken met Lens. Je ziet zoveel prijsverschillen @VanderWoodsen

7 likes

Een boetiek in Leuven:

3 likes

of op aliexpress

6 likes

Helaas niet voor mezelf. Cadeau voor een vriendin die alleen babydoekjes gebruikt voor haar gezicht :crazy_face:

19 likes

Paar weken geleden vond ik ze nog stom maar had nieuwe schoenen nodig en zag het voor de zomer ineens wel voor mij. Blij mee wel want uiteindelijk had ik ze waarschijnlijk toch wel gekocht maar dan net wanneer ze off-trend zouden worden (zoals het mij en de dadsneaker is vergaan).

(grapje verder ik interesseer mij niet specifiek in modieus zijn)

14 likes

28 likes

image

image

5 likes

Ready for my glowuppp

11 likes

Niet die creme maar die oxidant liquid, stond erbij dat je voor 1 vd 2 kon kiezen?

4 likes

Nee dankjewel!! Stel je voor ik had hem niet gekocht, alleen maar fijn.
Vond t gewoon saai om die erbij te zetten

1 like

M’n winterjas wordt te warm (vandaag dan weer niet. Ik weet ‘t ook niet meer). En met al die regen tegenwoordig heb ik liever een fatsoenlijke regenjas dan een mooie tussenjas

7 likes