Show je laatste aankopen #10

Nieuwe bank van HAY.

101 likes

Prachtig! Heb je je kat(ten?) al getraind?

Wij hadden een prachtige bank van HAY staan, maar na 2 weken merkten we dat de kat de bank iets te leuk vond, dus toen toch maar weer doorverkocht en voor een saaie gegaan :smiling_face_with_tear:

2 likes

Mijn katten hebben tegenwoordig alleen nog maar interesse in slapen :laughing:

9 likes

64 likes

![IMG_0876|375x500](upload://eQzIKeIvSswOTEcjkUZpkXW1NuK.jpe

13 likes

Deze stoel voor 80 via MP :star_struck:

55 likes

Love de laarzen!

4 likes

De voering van mijn lente jas was opeens gescheurd dus goed excuus voor een nieuwe jas

Espresso kopjes van HK Living

Nieuwe Vans

En het was weer eens sale bij Kiehl’s dus even de basics aangevuld

14 likes

Sporttshirt

6 likes

Een nacht in Pairi Daiza in een hotelkamer met zicht op de ijsberen.

49 likes

Ik zou me niet durven om te kleden

9 likes

Wil je een review geven als je bent geweest? Lijkt me zo gaaf maar het is echt aan de prijs en weet nog niet helemaal wat ik van de diervriendelijkheid vindt zo dicht slapen op hun leefomgeving

7 likes

het is behoorlijk onnatuurlijk dus er is totaal geen diervriendelijkheid.

45 likes

Nee dat snap ik, maar stel het is in real life enorm groot met genoeg plek om je elders terug te trekken als dier dan vind ik het ook al anders. Blijft natuurlijk een dierenpark dus valt sws wat tegen te zeggen maarja

3 likes

Ik heb als kind op kamp ooit in het dolfinarium geslapen voor dat glas. Denk dat dit net zoiets is. Dat ze gewoon zwemmen in hun grote zwembad en jij daar een heel klein stukje van ziet. Nog steeds sad natuurlijk, maar ze zullen niet gedwongen worden voor dat mini stukje glas te blijven zwemmen.

2 likes

We gaan eind begin september dus help me even herinneren. :grimacing:

5 likes

Eetkamerstoelen 4x via MP

14 likes

Kaartjes voor de theaterbewerking van het achtste leven (voor Brilka) van theater oostpool. Een 5 uur durende voorstelling, ik ben erg benieuwd of het wat is!

8 likes

Ik ben 2 jaar geleden in deze kamer geweest! Moet zeggen dat ik vind dat de ijsberen wel een van de minst grote verblijven hebben van de dieren. Het deel waar ze aan land zitten is wel behoorlijk stuk van je kamer dus daarin zullen niet echt veel gestoord worden. Maar dat is een aanname en het blijft natuurlijk een dierentuin.
Het is wel indrukwekkend om te zien hoe ze duiken en zwemmen als ze gevoerd worden. (Dat gebeurt in de ochtend voordat het park open is en je hebt dan echt geweldig zicht op de zwemmende beren.)
Je hebt echt wel 2 dagen nodig om de hele dierentuin te bekijken, het is heel mooi en groots opgezet. Vond het vooral heel erg leuk om 's avonds rond te wandelen en het huilen van een hele roedel wolven is iets wat ik nooit meer vergeet.

10 likes

Oh wat cool! Ik zit erover na te denken om ook een nacht in het park te boeken, lijkt me fantastisch met m’n kinderen. En ja, blijft een dierentuin, maar ik heb wel het idee (correct me if I’m wrong) dat de dieren hier wel echt meer ruimte hebben dan in Artis bv (net als dat ze in de Beekse Bergen ook veel ruimte hebben).

4 likes