Show je laatste aankopen #10

Ja dat idee heb ik ook wel. Maar het verschilt dus wel per dier.
(Zat net nog even naar de prijzen te denken, die zijn wel echt gigantisch hoog! Ik heb het voor mijn verjaardag gekregen maar volgens mij was het 2 jaar geleden nog iets ‘goedkoper’ dan nu.)

5 likes

Bedankt voor je reactie! Nu heb ik er nog veel meer zin in haha. En goed opletten tijdens de voedertijd dus, hele handige tip!

De prijzen zijn echt bizar maar we hebben het een beetje omgerekend voor 3 personen. 2 dagen tickets voor het park, ontbijt, avondeten en dan de overnachting. Nog steeds heel duur, maar ook super speciaal en ik denk iets wat je niet nog snel een keer doet.

7 likes

Een zijde boeket

69 likes

Te gebruiken bij het hardlopen & fietsen
Vriend heeft deze al en ik heb ze even getest tijdens wat hardlooprondjes want ik wist niet of het iets voor mij was. Maar het zit echt goed en het is aangenaam dat je nog omgevingsgeluiden hoort.

12 likes

Hilarisch hoe slecht die beer er in gefotoshopt is :rofl:

4 likes

Vinted

28 likes

Die handschoenen z’n een cadeau voor m’n broer. Heeft ‘ie zelf verzonnen

11 likes

Jeans en riem Levi’s (broek komt niet echt tot zn recht, staat bij mij icm vormen mooier). Kont komt goed tot zn recht maar de pijpen zijn aan de onderkant wat losser . Mn nieuwe favo broek denk ik.
Blouse en sokken Hema.
En nog leuke kaarsen gespot bij de action.

19 likes

Is 100% katoen zei ze dus niet echt rekbaar. Maar jeans loopt meestal wel uit. Lekkere hoge taille en een rits ipv knoopjes (heb een 501 daarmee), waardoor het minder bulky oogt. Kleur heet: how’s my driving.

16 likes

Twee kaarten voor Twenty One pilots in Ziggo :heart:

6 likes

Dit is echt mijn favoriete broek :heart_eyes:

5 likes

H&M

&other stories

Sezane

Reebok, voor het sporten

21 likes

Heel mooi die vestjes. Wat draag jij er onder? Vind t zo mooi zonder iets maar ik kan niet zonder mn millenial hemdje.

4 likes

Ik heb ze nog niet binnen, maar dat is denk ik afhankelijk van hoe ze vallen, hoe dik de stof is en hoe ik ze draag. Soms doe ik niks onder dit soort truien/vestjes, soms deze hemdjes van de Zara. Die hebben een mooie halslijn en zijn niet zo lelijk afgewerkt als veel hemdjes met spaghettibandjes bijv.

3 likes

Ik heb ze ook, draag ze zowel met als zonder hemdje eronder, kan beide. Op m’n werk vind ik het iets prettiger met een hemdje eronder, thuis zonder.

4 likes

Je kan een hemdje zoeken die er niet boven en onderuit komt, zodat het lijkt alsof je niks aan hebt, maar toch comfortabel bent!

1 like

T-shirt via de Paradiso, de opbrengst gaat naar Save the Children

23 likes

11 likes

Casa krukje

16 likes

Sandro. Het had nog veel meer kunnen zijn maar helaas kreeg ik ruzie met de verkoopster :cry::snake:

35 likes