Show je laatste aankopen #10

Was deze eigenlijk helemaal vergeten maar vond dat ook altijd super fijn spul idd! Heel zacht voor je huid.

6 likes

Koop je het bij Zalando of heb je een betere (goedkopere) aanbieder gevonden? Ik heb zelf ook rosacea en de laatste tijd weer best wel erg, dus ik zou dit misschien ook moeten proberen!

4 likes

Vorige week in elk geval 20% korting bij Douglas, heb hem gewoon in de winkel gehaald.

@Depeche zacht voor je huid, maar mn huid zelf voelt ook helemaal zacht! Kreeg een proefje bij de sephora en die heb ik toen in het hotel gebruikt en de volgende ochtend gelijk terug gegaan om hem te kopen.

5 likes

Looking cute in de gym :nail_care:

14 likes

Ik ben blij verrast door deze top van Terstal, nog nooit iets bij gekocht

12 likes

Valt deze groot, klein of wel gewoon op maat?

2 likes

Nieuwe tuinset:

4x de zwarte stoelen en 2x de groene.
Heb laatst op een terras op deze stoeltjes gezeten en ze zaten zo lekker dat ik ze online heb opgezocht en nu met een leuke aanbieding heb gekocht.

10 likes

Ik heb de grotere maat genomen zodat hij mooier valt bij de strikjes

4 likes

Ze zeggen driemaal is scheepsrecht.

14 likes

En als deze het niet doet, moet je toch maar aan de Dyson

8 likes

Ja, denk het ook :joy:
Maar hij doet het zonder gekke dingen tot nu toe.
Die andere gaf vonken :confused:

4 likes

Helpt dit enkel tegen de roodheid of ook tegen de bultjes? Mocht je die ook hebben natuurlijk. Ik heb type 2 en eigenlijk vooral last van de bultjes. Weleens weg gekregen met behulp van de dermatoloog en antibiotica maar als er iets anders helpt is het fijner natuurlijk.

5 likes

Ik heb geen bultjes, dus dat durf ik niet te zeggen.

6 likes

Same! Wat helpt jou daartegen? Bij mij hielp Solentra (oid) aanvankelijk heel goed maar nu niet meer. Mijn dermatoloog heeft nooit iets gezegd over verschillende types trouwens.

3 likes

Je vraagt het niet aan mij, maar ik heb ook bultjes en bij mij helpt metronidazol daartegen.

6 likes

Via Vinted. Mijn oude is te strak geworden bij mijn armen. Deze is hopelijk lekker oversized.

10 likes

Koop zelden meer fysieke boeken en het is ook helemaal m’n genre niet, maar deze trekt al een maand aan me. Vind haar andere boeken erg leuk en ergens zal de invloed van Twilight op m’n puberteit ook nog wel meewerken.

8 likes

Pak van WE

30 likes

Wel echt jammer van al die essential oils, vooral als je een product maakt voor de rode huid.

1 like

Ik vond dat wel een fijn boek. Hoop dat jij er ook wat aan hebt!

4 likes