Als je een hond/kat van 1000 euro kan kopen…
Ff mezelf gequote maargoed
Ook een leren jas via vinted.
Hij staat alleen al een paar dagen op alleen verzonden dus daar erger ik me aan🫠🫠
Schiet op met die updates.
… dus? Is toch net zo goed een aankoop
Ik werk in de veterinaire sector en dit was tot een aantal jaren geleden ook mijn gedachte. Maar gezien de gestegen kosten, zeker in de tweedelijns zorg, zou ik het persoonlijk in ieder geval sterk overwegen.
Wanneer je de (dierenarts)kosten van een dier niet kunt dragen moet je geen dier nemen. En hier kun je je niet voor verzekeren, want ook de prijs van de basisbehoeften zoals (goed) voer, ontworming en entingen blijven stijgen en daar kun je je niet voor verzekeren.
Ik zie/hoor het genoeg om mij heen. Schrijnend en het dier is het slachtoffer.
Adopt don’t shop.
Leuke jas!
Ongevraagd off topic advies: Wordt hij toevallig via DPD verstuurd? Ik heb daar de afgelopen week als verkopende partij ook allemaal gedoe mee gehad met meerdere pakketjes. Lijkt een storing te zijn, want wel verstuurd, en ik zag ook de verzend info met trackingcode, maar de kopers niet. Heel raar, maar ander zou je het evt kunnen navragen in de chat.
Nee homerr!
Maar ik heb dat probleem met dpd ook gehad vorige week maar dat is wel goed gekomen
Is het echte of neppe tijger
Nep.
Volgens mij mag je echt bont enz ook niet verkopen op vinted
Ok ik dacht anders hebben we een mooie katachtige drieluik discussie
Waar is dat onderste jurkje van? Echt wauw!
Hahahah was leuk geweest ja
Met alleen 1500 ben je er dan ook niet hoor. Een dierenarts rekening kan altijd hoger uitvallen, een combinatie van spaargeld en een verzekering zou wel prima kunnen.
Werkt dit op langere termijn ook of is het alleen camouflage?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze die in het asiel hebben
Die is van Lola Liza!
Ik ken nog een goeie naaktkatten fokker. Raskatten zonder haar doen het nog beter qua discussies
Da was mijn punt helemaal niet, ik bedoelde dat het om te janken is om een dier wat je adopteert neer te zetten als een ding wat je shopt. Dat er een kattentopic is heb ik erbij gezet om te zeggen dat er genoeg plekken zijn waar je dit leuke nieuws kunt delen op het forum - naast wjekw zelfs een specifiek topic.
Maar goed, snap ook niet waarom ik dit topic überhaupt volg, doeiii