Show je laatste aankopen #10

nieuwe telefoon na 398489 jaar uitstellen

27 likes

Dit is niet meer hetzelfde met de nieuwe flip phones, gemiste kans van samsung.

25 likes

Other stories jumpsuit

suite702 dot kussen

30 likes

Beide H&M

13 likes

Aangezien de mijne de geest heeft gegeven

4 likes

Deze

Maar dan in deze kleur

17 likes

Ziet er chill uit, heb je een linkje?

5 likes

Neem dan de Folder

5 likes

Ik heb hem gisteren gekocht dus nog maar 1 keer gebruikt maar volgens mij is hij wel heel fijn! Hij kan zowel over je schouder als crossbody dus dat vind ik prettig en hij is echt goed ruim, past veel in. Crossbody is hij wel het fijnst om richting je rug te dragen zoals op de foto als je er veel in hebt want hij wordt een beetje bulky en dat is net een beetje onhandig als je m naar voren hebt hangen. Hij lijkt me vooral ook fijn als je ergens een nachtje blijft slapen ofzo en net te veel mee hebt voor in een totebag maar ook niet zoveel dat je een weekendtas of backpack nodig hebt. Het is op een klein zijvakje zonder rits na wel echt één groot vak trouwens dus daar moet je van houden, ik vind dat altijd wel prettig juist.

@Clancy deze is het!

9 likes

O wow ik dacht echt dat het een uniqlo tas was eigenlijk waar ik de hype van heb gemist😂

3 likes

Haha ja had ook goed gekund, zelfde soort vibe wel inderdaad! Ik heb sinds kort de kleine drawstring bag van Uniqlo en die is ook heel fijn

5 likes

Benieuwd naar dat kussen, of je er ook echt zoals op het plaatje steady dingen op kunt zetten!

4 likes

Leuke kleuren zo bij elkaar! Wat is die bovenste roze?

3 likes

Dankje! Taschen Taschen Acrylic Bookstand Large kopen? Shop buitenaccessoires bij Loods 5

8 likes

Oh wat een toffe standaard!

5 likes

5 likes

Geweldig!

8 likes

Ik ook ziet er ideaal uit! Waar is het van @zwaardvis ?

3 likes

Staat erbij! suite702

1 like

Zou zo graag jouw huis willen zien :joy: Echt leuk al die kleuren!

5 likes