Show je laatste aankopen #10

Is die off the pitch jas ergens te koop zo ja mag ik een linkje? Heb hem al een tijdje op t oog​:joy::joy:

2 likes

Ik heb hem bij de off the pitch site zelf besteld met korting! Wel alleen nog vanaf maat L… krijg hem vandaag binnen, ik draag normaal een M, dus ik hoop hem oversized met een hoodie eronder te kunnen dragen.

3 likes

Kan hem niet vinden volgens mij of ik ben heel blind

5 likes

Op de site zie je de voorkant: Shop Souvenir Jacket Women | Off The Pitch

4 likes

H&M

Blouse en short ook H&M. Voor als het ooit nog zomer wordt

10 likes

Twee broeken voor de lente en zomer via Vinted. De blauwe is van H&M en de beige van Costes

8 likes

Van Dick Moby. Eindelijk een goeie zonnebril :sunglasses::sunny:

Cadeautje voor mijn vriend :purple_heart:

29 likes

32 likes

Kan jij hier wel in

30 likes

Omg precies deze had ik in 2003.

Love it. Nog steeds. :rofl:

5 likes

Dit maakt me zo nostalgisch. Ik ruik de Schoenenreus gewoon.

7 likes

De Invito was altijd mn favo schoenenwinkel rond die tijd. :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Pfff het teengedeelte zit te strak :frowning:

6 likes

Echt in de lengte te strak of meer bovenop/aan de zijkant? In dat laatste geval kun je het nog door een schoenmaker laten uitkloppen of wat op laten rekken

3 likes

Bovenkant, maar voelt ook gewoon heel stug. Heb ze al aangemeld voor retour :sweat_smile:
Ik ga gewoon weer Koi schoenen kopen. Die zitten altijd prima

3 likes

Een goede schoenmaker kan ze als het goed is oprekken!!! Heb een vriendin die dat bij al haar laarzen laat doen en het werkt supergoed.

Echt top om het boek dat je wilde lezen te vinden voor €2,-, ook nog eens in precies de juiste editie :kissing_smiling_eyes::ok_hand:

9 likes

Het gaat niet zo goed en ik werdverleid door skins dus heb ik de skins fragrance box gekocht om ne lekkerder de voelen.

4 likes

Geinfluenced! Vanmiddag een tube gekocht, morgen proberen :crossed_fingers:t3:

2 likes

Heerlijke middelmatige luxe in huis

20 likes

Pinko

Gymshark short

25 likes