De foto’s zijn beide van de winkel zelf maar als ik het door Google lens haal dan krijg ik oa deze resultaten:
Gekocht bij planteenolijfboom.nl?
Blah blah google lens discussie (niet echt shade naar jou, maar niet iedereen kent het en dit is zeker niet te Google lenzen )
yes! haha ja het is ook een random foto
Kwam er met inpakken achter dat ik geen slippers meer heb, die waren vorige vakantie kapot gegaan. Gelukkig zit mijn werk vlakbij de Vrijbuiter.
En een tussenjas van Off the pitch:
Pyjamabroek met katten er op. Deze heeft boordjes bij de enkels en dat vind ik fijn want dan kruipt de broek niet op als ik lig te draaien in mijn slaap.
Ben onzeker over mijn kont dus ik ga eens kijken hoe het bevalt om te zwemmen met een badpak met jurkje dat net over je billen valt.
Squatproof leggings.
Alles van Snagtights!
Qua kleding wilde ik het eerste halfjaar van 2024 niets kopen maar hier kwam ik niet onderuit, ivm gewichtsverlies past veel van mijn oude kleding niet meer.
Ik vind dat zwemjurkje superschattig!
Vond ik ook! Ben benieuwd hoe het bevalt want je hebt dan wel natuurlijk meer natte stof tegen je lijf. Maar wellicht voel ik me daarmee wat meer gekleed in het zwembad.
Love die pyjamabroek!
Bij mij zit die sportlegging niet zo lekker, hij zakt niet echt af, maar het kruis hangt wel te laag. Ben benieuwd of dat bij jou anders is. Het is wel mooie kwaliteit, dikke stof!
Ai dat is vervelend!
Ik heb hem al in het paars en die zit goed bij mij gelukkig.
Wat een leuk visseschaaltje
Ik zit ook te denken over die zwemjurk in een andere stof, misschien dat ik dan eindelijk eens in badpak durf. Misschien gewoon maar doen he? Echt zwemmen staat voorlopig toch niet op de planning, dus het rokje zal geen belemmering zijn, haha.
Gewoon doen!
Ik twijfelde tussen de zwarte en de blauwe met stippen, die vond ik ook echt leuk.
Badpakjurken zijn ideaal! Love ittt
Ja, die met stippen! Dan kan ik lekker met mijn dochter nat worden in de tuin als het straks warm weer is.
Heb alleen weinig borst en veel bil, dus de maat is misschien lastig
Snags rekt goed mee is mijn ervaring, ook als je aan de bovengrens zit van een maat, op bepaalde plekken meer curvy bent of zelfs zwanger (geweest) bent.
Ik heb de afgelopen jaren veel verschillende maten gehad en het bleef altijd comfortabel zitten. Komt vast goed!
Ja, ben dol op hun panty’s. Vond dat altijd zo’n hel, kreeg er buikpijn van, maar nu kan ik ook eindelijk jurken dragen als het niet warm is.
En je hebt wel gelijk, mijn moeder en ik hebben een heel ander figuur en andere lengte en toch dragen we dezelfde maat Snags, dus dat komt vast wel goed.
Dank je voor de aanmoediging, toch beetje spannend om na 15 jaar weer een badpak te kopen.