dank je!
Ik heb idd ook veel te lang met lange broeken mijn zomers doorgebracht, maar dit is een nog wel een stap verder. Maar ik heb hem gekocht, dus de eerste stap is gezet.
Ik wil mijn dochter ook het goede voorbeeld geven, dus dat heb je wel mooi gezegd.
Ik wilde bij Zara bestellen maar ik kon niet afrekenen, volgens mij hebben ze me geblokt door teveel retourneren ofzo… Weet niet of dat kan, misschien iemand nog meer?
Dat doen ze toch niet? Daarom moet je betalen voor je retour.
Ik kan iig nooit meer achteraf betalen bij Zara. Of in 1 keer of in drieën met Klarna. Echt balen vind ik.
Geen enkele betaalbethode doet het, wegens artikel 8 ofzo? Kan geen andere reden bedenken. Vind t niet erg wat te betalen voor retour.
Ja dat heb ik ook ineens!
Goedzo!
Ik ben baantjes gaan zwemmen, een paar jaar geleden, en na eerst heel omslachtig met een handdoek lopen doen sjok ik tegenwoordig gewoon in vol ornaat rond haha, het is zo routinematig geworden dat ik er niet eens meer stil bij sta dat andere mensen me kunnen zien, ik ben gewoon mn ding aan het doen en iedereen om me heen ook. Ik check ook nooit uitgebreid hoe iemands lichaam er precies uitziet.
Hoop dat je je ooit ook een beetje bodyneutral kan voelen, ik vind bodypositivity en uitgebreid mezelf bestuderen en vertellen dat ik er mag zijn vaak juist weer heel erg de focus op uiterlijk leggen, terwijl als je echt geniet het imo echt een non-factor is hoe je lichaam eruit ziet.
Ook niet door een Klarna ghostcard aan te maken?
Wat een nachtmerrie!! Ik zou mailen maandag
Ik weet niet wat dat is! Ik ga eens googelen
Je maakt een eenmalige creditcard aan en ontvangt een kaartnummer, CVC en vervaldatum. In het Klarna scherm moet je dan even een andere bedrijfsnaam invoeren en dan selecteren dat je een ghostcard wil aanmaken. De gegevens kan je dan bij Zara invullen.
Geen 100% garantie hoor want kan zijn dat Klarna de optie heeft geblokt maar proberen waard.
Heel tof zo samen!
Ennn nu een maatje groter
Heel leuk, waar is dat laatste vestje/kimono-achtig ding van?
Hiervan:
Things I like things I love staat erboven.