Show je laatste aankopen #10

Instant verliefd op deze broek van Nümph

Jurkje van FRNCH

14 likes

Wauw mooie stijl heb je denk ik!

3 likes

Eerste menstruatieondergoed, ben benieuwd.

9 likes

ik vind het echt super fijn, echt een uitkomst!

7 likes

Thanks!

4 likes

Dankje! Ik heb eindelijk zomerdingen die ik echt mooi vind!

4 likes

Na lang twijfelen besloten dat ik deze schoenen echt nodig heb

64 likes

8 likes

Ik ben al een tijdje benieuwd naar die eerste twee! Wil je laten weten hoe ze bevallen?

1 like

Van de Living Proof Triple Bond Complex heb ik al een verpakking opgemaakt en ben daar echt heel tevreden over. M’n kapster ziet ook echt dat ik veel voller haar begin te krijgen. Al mijn babyhaar groeit nu ook gewoon uit! En mijn haar is erg shiny.

Tweede product is pas net uitgebracht dus heb hem gekocht zo gauw ik kon haha. Als ik het niet vergeet zal ik laten weten hoe het bevalt.

13 likes

Helemaal mee eens

4 likes

Wat een positieve review, dankjewel! Hoelang heb je met een verpakking gedaan?

2 likes

Sinds half september :blush: dus iets meer dan 9 maanden. Ik was m’n haar 2 keer per week en je moet het één keer per week gebruiken. En heb het om eerlijk te zijn bijna elke wasbeurt gebruikt haha.

2 likes

Waar zijn deze van? Heb ineens heel erg gevoel dat ik die ook nodig heb in me leveeee!!

3 likes

Google Image Search zegt Loeffler Randall, model Camellia

3 likes

Bepaald geen mom hier maar vond deze studio noos tas wel leuk voor op vakantie (verdomde FB en instareclames!!!)

10 likes

Idd wel een leuke tas, maar wat is nou weer een mom bag, dat is toch gewoon een tote/shopper?

7 likes

Jaaa klopt. Maar zo noemt die toko het, verkopen allemaal momgerelateerde shit, luieretuis, kinderrugzakjes. Deze past om het handvar van de wandelwagen :upside_down_face:. Waarom ik als extreem kinderloos persoon deze reclame krijg weet ik niet, wel succesvol :smiling_face_with_tear:

3 likes

9 likes

:rofl:

4 likes