Show je laatste aankopen #10

omg wat kut klinkt dat, zit er wel wat vooruitgang in en heb je een plekje voor jezelf?

1 like

Ik deed dit vroeger in mijn backpack met de enorm grote ziplock zakken (5L ofzo) die Ikea verkoopt. Scheelt echt zoveel gegraaf in je tas.

Maar packing cubes zijn vast nog fijner omdat die minder plat zijn dan ziplocks. Voordeel van ziplocks is dat je de lucht eruit kan persen (beetje a la van die vacuum-opbergzakken.

6 likes

En omdat je ze (meestal) rondom kunt openritsen zoals een koffer en ze een dubbele rits hebben.

ik heb geen aandelen in packing cubes hoor :face_holding_back_tears:

5 likes

Gisteravond was echt rot, enorme buikpijn en heb de halve nacht een beetje rondgelopen. Deel wel een kamer en badkamer/wc met één iemand, maar beneden zijn ook toiletten gelukkig. Het ochtendprogramma sla ik vandaag maar over :woozy_face:

4 likes

Nu nog een gelegenheid vinden om deze armcandy mee te nemen :slight_smile:

27 likes

In de Franse pharmacie in navolging van @Soy.peor alvast een paar favorietjes ingeslagen.

28 likes

Ze hebben van humex ook oogdruppels mocht je last van je ogen hebben.

2 likes

Thanks! Ik was thuis cetirizine vergeten die ik gebruik voor allergische huidreacties dus ga het niet voor hooikoorts gebruiken.

3 likes

Heb je een linkje van de paarse rok en top? Kan het niet vinden op de site.

1 like

Ah toch! Zag wel steeds de mama-lijn voorbij komen. Ok dank je wel!

1 like

En dat ik nog een paar dichte parfums heb liggen vergeten we maar ff.

5 likes

Precies niks want was Zara sale vergeten en nu is alles weg :frowning:

3 likes

H&m sale.

16 likes

Ja!
Ik kan niet zonder meer.

2 likes

Ik ben in de fuik van Franka Vedder getrapt en heb deze oorbellen gekocht (moest er een Linda meiden abonnement bij nemen want dat was goedkoper)

Helaas echt klatergoud en nu noemde m’n partner me net ook nog eens een Linda meid :unamused: 0/10 ervaring

19 likes

Bedoel je dat het verguld goud is, of is de prijs/kwaliteit verhouding echt slecht?

3 likes

Het is wel gold plated maar ziet er gewoon heel cheapie uit, beetje alsof ze van de h&m ofzo komen voor een thema feestje

9 likes

29 likes

& other stories

Mango

Cos

31 likes

Wat leuk! Vooral die bovenste paar

2 likes