Show je laatste aankopen #10

Ik hoor verschillende verhalen over books2door, heb je het al binnen en alles heel?

@FrauHelga zou je een review willen doen van het badpak? Ik zit zelf nog in twijfel om het daar te halen. Pantys en ondergoed zit prima hier van snag, ben gewoon benieuwd!

5 likes

Zeker, zal ik doen zodra ik het binnen heb.

2 likes

Pas gisteren besteld dus ze zijn er nog niet. Heb vaker bij books2door besteld en altijd na 4/5 werkdagen in huis, perfect geleverd en supergoed ingepakt. Dat vergeleken met bol en amazon waarbij er vaak beschadigingen zijn, alleen heb nu paar boeken bij bol omdat ze daar goedkoper waren.
Verzendkosten zijn ong 10 euro (ligt aan hoeveel boeken), maar als je ervoor zorgt dat je 3, 4 of 5 boeken koopt dan heb je een korting van 8, 10 of 11% dus dan heb je die verzendkosten niet.

5 likes

Nu hopen dat het goed past. :pray:t2:

21 likes

Liep van de week op mijn hardloopschoenen en omg mijn benen zijn kapottt. Tijd voor nieuwe demping

22 likes

Ik heb ook nieuwe sportschoenen. Liep al te lang op oude votjes.

7 likes

De hanglamp. Van Karwei, met €100,- korting. En voor €500,- aan saaie plafonnières, wc-rolhouders en ander noodzakelijk kwaad.

12 likes

Nieuwe voorraad van het meest geweldige product ooit als je last hebt van rosacae: mushroom skin relief facewash van origins.
Alles al geprobeerd, maar blijf altijd knalrode pijnlijke wangen hebben na het douchen, hiermee gewoon nul rood. Echt niks na het douchen.

Eerste fles facewash was op dus die vervangen, nu ook de miscellair voor make up verwijderen en mn aveda scrub was op dus die ook vervangen en die bevalt ook!

20 likes

Was deze eigenlijk helemaal vergeten maar vond dat ook altijd super fijn spul idd! Heel zacht voor je huid.

6 likes

Koop je het bij Zalando of heb je een betere (goedkopere) aanbieder gevonden? Ik heb zelf ook rosacea en de laatste tijd weer best wel erg, dus ik zou dit misschien ook moeten proberen!

4 likes

Vorige week in elk geval 20% korting bij Douglas, heb hem gewoon in de winkel gehaald.

@Depeche zacht voor je huid, maar mn huid zelf voelt ook helemaal zacht! Kreeg een proefje bij de sephora en die heb ik toen in het hotel gebruikt en de volgende ochtend gelijk terug gegaan om hem te kopen.

5 likes

Looking cute in de gym :nail_care:

14 likes

Ik ben blij verrast door deze top van Terstal, nog nooit iets bij gekocht

12 likes

Valt deze groot, klein of wel gewoon op maat?

2 likes

Nieuwe tuinset:

4x de zwarte stoelen en 2x de groene.
Heb laatst op een terras op deze stoeltjes gezeten en ze zaten zo lekker dat ik ze online heb opgezocht en nu met een leuke aanbieding heb gekocht.

10 likes

Ik heb de grotere maat genomen zodat hij mooier valt bij de strikjes

4 likes

Ze zeggen driemaal is scheepsrecht.

14 likes

En als deze het niet doet, moet je toch maar aan de Dyson

8 likes

Ja, denk het ook :joy:
Maar hij doet het zonder gekke dingen tot nu toe.
Die andere gaf vonken :confused:

4 likes

Helpt dit enkel tegen de roodheid of ook tegen de bultjes? Mocht je die ook hebben natuurlijk. Ik heb type 2 en eigenlijk vooral last van de bultjes. Weleens weg gekregen met behulp van de dermatoloog en antibiotica maar als er iets anders helpt is het fijner natuurlijk.

5 likes