Show je laatste aankopen #10

.

image image

image

22 likes

Noemen we namaak tegenwoordig dupe ja?

14 likes

Ik vind dupe juist echt zo’n vroegere EGF style & fashion term :joy:

4 likes

Ah love die broek :heart:

5 likes

Ik ken het alleen voor make-up, dat je een lipstick hebt van essence met een kleur die (bijna) hetzelfde is als een van MAC ofzo. Maar een 1 op 1 namaak een dupe noemen is nieuw voor mij.

5 likes

Waar is de poef van?

3 likes

Wehkamp. :slight_smile:

6 likes

Heeft iemand weleens iets bij Wardow besteld? Ben benieuwd of ze betrouwbaar zijn.

2 likes

Jaa een Herschell tas paar jaar geleden! Was toen een prima service/ervaring.

2 likes

Dat is fijn om te lezen. Ze hebben nu leuke kortingen, maar ik had geen idee of deze zaak betrouwbaar is. Bedankt voor het delen, ik ga shoppen!

3 likes

Ja! Ging helemaal prima :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik heb er een half jaar geleden een Furla-tas besteld. Snelle bezorging, goed verpakt, tas helemaal perfect. Zou er zeker weer bestellen.

1 like

Dat is een geruststelling want ik heb gister voor €400 afgerekend, haha!

1 like

Top, dankjewel!

7 likes

En een boor- en bitsetje
:sunglasses:

47 likes

Zonnebrillen zijn van Stella Mc Cartney en Havaianas. Moet wel langs de opticien voor glazen op sterkte.

Ballerina’s en oorbellen zijn van &otherstories. Die van Alaïa zijn even boven mijn budget. Vond deze een mooi alternatief.

24 likes

Hij valt bij mij op mijn heup! Ben nu op Sardinië, maar thuis kan ik eventueel een foto maken.

2 likes

Voor de mensen die graag een review wilden van de kleding: gisteren kreeg ik mijn bestelling binnen en vandaag heb ik alles gepast.
Ik ben wederom positief verrast door de kwaliteit van Snag. De pyjamabroek is ontzettend comfortabel en zacht en de maat klopt. Mijn maat is nu niet meer op voorraad maar ik verwacht in de toekomst nog wel een pyjamabroek te bestellen bij Snag, want hij zit ook echt lekker als chillbroek voor als je thuis bent. Voorheen had ik meestal pyjamabroeken van Hema maar ik vind deze van Snag comfortabeler.

Ook de legging is fijn, hij is van een degelijke maar niet te dikke stof, en bij squatten zakt hij niet. De zakken van de legging zijn ook fijn, een telefoon past daar moeiteloos in.
Het kruis lijkt zoals iemand hier al zei iets lager te zitten dan bij de paarse die ik al heb, dus het model lijkt iets anders te zijn dan het vorige. Maar alsnog zit hij bij mijn lichaam goed en lekker.

En dan het badpakjurkje. Wat zit die mooi! De maatvoering klopt bij mij, hij zit als gegoten. De bandjes kunnen los, en zowel recht als kruislings. Hoewel de bandjes los kunnen, haken ze wel goed vast in de opening dus ik denk dat ze goed blijven zitten, ook als je wilde duik neemt. Qua support zit het bij mij ook goed, al heb ik met de bandjes kruislings een betere support dan als de bandjes recht zitten.
Het jurkje voelt (droog) licht aan, maar ik moet nog testen hoe dit eenmaal is in het water. Ik ben blij met hoe het valt, want mijn slappere billen en buik worden hierdoor mooi gecamoufleerd, en de nadruk wordt gelegd op taille en decolleté.
Ik ben superblij met al deze aankopen!

28 likes

Heb je toevallig ook HK living kopjes? Ik twijfel om deze set van Action te kopen om het te combineren met servies van HK living dus ben benieuwd of die kopjes even groot zijn.

2 likes

Nee heb ik niet dus ik durf het niet te zeggen.

4 likes