Op de site van Action staat meer info over de inhoud van de kopjes en de schaal, ik heb het zelf ook ooit opgezocht maar nooit in het echt vergeleken. De kopjes van Action zijn iig 200 ml en die van HK 180 ml, dat klinkt wel alsof het andere formaten zijn…
Oh thanks! Niet echt over nagedacht eigenlijk want ook als de inhoud gelijk zou zijn, hoeven de afmetingen niet gelijk te zijn natuurlijk. Maar dan zijn ze idd sowieso niet gelijk.
Ze zijn andere maten indd! Wij hebben ook beide. Maar de kwaliteit van action is ook wel echt slechter, prima voor erbij wel hoor.
Heb je dit toevallig online besteld? Zo ja, waar?
Uw online bestelgedrag maakt duidelijk dat u structureel ruim bovengemiddeld veel bestelt en retourneert. Dat achten wij geen normaal, redelijk gebruik van onze website en diensten. Zara maakt daarom gebruik van haar recht voorlopig geen nieuwe overeenkomsten met u aan te gaan voor online bestellingen.
Dus indd toch, nog nooit gehoord…
Kost bedrijven enorm veel tijd, moeite, en geld om steeds maar bestellingen te ontvangen die toch weer retour komen. Dat dekken retourkosten nooit. Als ik een webshop zou hebben zou ik ook klanten blokkeren die (bijna) nooit iets houden.
Snap ik helemaal, ik houd wel af en toe wat maar dat zal de kosten niet dekken. Heb alleen nooit echt gehoord dat bedrijven dat doen.
Jammer maar helaas
Wow ben nu wel benieuwd hoeveel je dan wel niet bestelt en weer terugstuurt dat ze zo’n beslissing nemen.
Wow gênant
Oh dat vind ik wel goed van Zara dat ze dat soort gedrag actief aanpakken!
oh ik hoop zo dat dit niet zo’n eeuwig onbeantwoorde forumvraag wordt!!!