ik weet niet welk merk dit is, maar de verpakkingen zijn heel aantrekkelijk
Deze outfit voor een feest met een thema ‘festival’. Ik had al een andere optie maar wilde toch iets minder opvallend
Made by Mitchell, LOVE IT. Heb er al een curve case van met contour en blush kleuren. Vast ook in jouw straatje
Echt? Dat vind ik dus totaal niet, juist averechts
Het gaat uiteindelijk om wat erin zit. Het merk is relatief nieuw, want pas paar jaar oud, maar gaat best viral op tiktok nu wegens de inclusiviteit (van héle lichte tot goede donkere tonen) en ik vind zelf de kwaliteit erg goed!
Ow dat geloof ik meteen hoor!
ik ben het ook zeker met je eens dat het gewoon om het product gaat. Alleen voor mij - die het merk/de producten niet kent - maakt de verpakking het niet aantrekkelijk om te kopen
Dacht bij het zien van de foto dat het een Shrek-collab was met een make-up merk. 🫣
Nee dat was weer een ander merk
@mikselke ik heb een liquid bronzer van het merk. Het blend goed uit en is niet te warm/oranje
Hopelijk is-ie groot genoeg voor ze!
Hmpf ja ik zag net wel dat in het filmpje waar ik het zag dat een dog mate is en niet die voor katten maar die voor katten moet toch wel groot zijn voor 2 kleine ratten om te ouwhoeren denk ik?
Oh ik ga heel goed op die verpakking. Ik ga het merk even checken in elk geval🫣
Die tijgerjurk is echt heel tof!
Wchten op de sale en Dan verven misschien?
Stiekem toch een Rotterdammert?
Hmm, kleine ratten dan wel. Mijn ratten van vroeger zouden er niet in hebben gepast. Ik heb even voor je gemeten, de Cat Mate is 20 cm breed en 13 cm qua lengte. De waterdiepte heb ik niet gemeten, die is een paar cm.