Show je laatste aankopen #10

Ahh thanks! Ja ik heb nu sinds november ééntje van Glossier die bijna op is en vind hem wel heel chill alleen de smaak/geur is me beetje gaan tegenstaan nu. Dus was me alvast aan het oriënteren op de volgende. Kom vooral tegen: Glossier, Rhode en Summer Friday ofzo. Heb je met de andere 2 merken toevallig ook ervaring?

2 likes

Ik heb de roze summer friday. Vind ‘m niet heel boeiend of beter dan andere lipproducten. ELF heeft ook zoiets soortgelijks volgens mij. Maar die heb ik nog nooit geprobeerd.

2 likes

Is niet perse een flex

20 likes

16 likes

Niet mijn foto

65 likes

Ja ik heb ze alle 3.
Ik vind Glossier meer een lip balm, die is echt veel dikker terwijl Summer Fridays en Rhode meer op een lipgloss lijken. Rhode is heel subtiel (en best een kleine tube!) en Summer Fridays heeft meer een tintje.

Ik vind zelf Summer Fridays het fijnste en mooiste.

5 likes

Ben gezwicht voor de talloze ads op Instagram (Zoeva).

5 likes

Leuk, waar is ‘ie van?

3 likes

Ik zie die add ook constant, geef je een update of ie even mooi is in het echt?

4 likes

Karwei! Loungeset Elise heet ie.

6 likes

Heb de balm nog niet gebruikt, alleen de lip tint en die vind ik wel heel fijn

@Whitecactus t/m de skikleding is van matches, de schoenen heb ik bij nike besteld

3 likes

Ik leef echt in die andere H&M jumpsuit (vorige collectie) die op het forum voorbijkwam en ze hebben nu een leuke zwart-witte

31 likes

Hoe valt deze qua lengte? Ik ben 1.64 zou hij dan te lang zijn?

1 like

zonnebril en twee stuks klein bestek 🥹

15 likes

Ik ga er van uit dat ie ongeveer hetzelfde valt als mijn andere, ik ben zelf 1.68 en bij mij valt ie qua lengte net goed (M). Misschien dat je er met wat strakker knopen ook wel bent haha. Heb deze in een S besteld omdat de M niet meer leverbaar is, maar dus nog niet binnen.

1 like

Je kan het altijd laten innemen bij een kledingmaker, is niet heel duur.

6 likes

Ik ben 1,63 en ik heb deze in maat s en voor mij valt hij precies goed.

1 like

Beide H&M, voor de vakantie alvast!

9 likes

dat haarmasker van Christophe robin is heel fijn en ruikt zo lekker

4 likes

En een nieuwe fiets.

12 likes