Show je laatste aankopen #10

Vinted pareltje nadat ik hem al eens gepast had maar toen te duur vond. :black_heart: Elomi bikini.

47 likes

Cuuute

4 likes

Die eerste is prachtig @Crusti_Croc (ik durf dat zelf echt niet aan maar woooowwowwwwo :smiling_face_with_three_hearts:)

4 likes

44 likes

Waar is deze van? Heel mooi!

4 likes

Ik heb datzelfde babylepeltje. De ring is leuk geworden

3 likes

Klopt! Die zou ik ook nog moeten hebben

3 likes

En een mesje! M’n man had hetzelfde setje, daar eet m’n dochter nu ook weer mee.

5 likes

Ik had ook dit setje! M’n ouders hebben het nog.

2 likes

Takko :sweat_smile:

5 likes

Ganni

Van stapele

20 likes

Voor de eerste keer bij Yesstyle besteld, ik ben benieuwd! Had eigenlijk alleen poeder nodig 🫢
Maar kijk hoe mooi deze blush eruit ziet:

Edit: potverdekke die mascara staat twee keer op de printscreen lol

16 likes

Allebei via Vinted

29 likes

IMG_9244

Dit jaar wil ik de warmte voor zijn en niet pas op het laatst een ventilator aanschaffen :grimacing: was nu afgeprijsd met 100 euro korting.

10 likes

Waarvan is deze?

1 like

Dyson AM07.

2 likes

Ah ik moet dat ook echt gaan doen. Vind je deze beter dan de duux?

2 likes

kwam semi per ongeluk op de C&A website terecht en ze hadden best wel wat leuke dingen, dacht altijd dat het die stomme winkel van vroeger was

31 likes

Wat een leuke bikini! Ik kom nu sinds twee/drie jaar af en toe bij de C&A en heb twee jurkjes, mijn favoriete pantalon en laatst een paars pak daar gekocht. Nooit gedacht dat ik graag naar de C&A zou gaan, vond het vroeger ook saai.

Het paarse pak:

32 likes

Ik heb de Duux nooit gehad, de Dyson mag je 40 dagen proberen en ik vond hem mooi voor in mijn woon/eet gedeelte.

2 likes