Semi impulsaankoop in de Bijenkorf. Wel al vaak met dit model in m’n handen gestaan
Prachtig! Mooie kleur.
M’n innerlijke huisvrouw gaat hier heel goed op. Na 1,5 week zonder droger heb ik echt zin om weer te gaan wassen.
Heel tof die jumpsuit, je hebt ‘m zeker net besteld? Ben benieuwd of de stof heel erg doorschijnt.
Ja, heb hem net besteld! Ik ben ook bang voor doorschijnen en zal laten weten hoe het eruit ziet zodra ik hem heb. Helaas is het niet in de winkel te bekijken…
Ik heb m in het zwart en hij is wel gevoerd, maar het is wel dunne stof, dus denk dat de witte wel doorschijnt ja. Hij zit wel heel lekker!
Ik heb die sandalen van vagebond sinds vorige zomer en krijg er zo snel blaren van . Als de zon en beetje schijnt dan kan ik ze max 2 uur aan zonder blaren.
Verneukte is dat nu alles ineens met 30% korting is maar retour sturen en dan verzendkosten betalen maakt dat het weinig meer uitmaakt . De mascara heeft zó’n fijn klein borsteltje, heel chill!
ik weet niet welk merk dit is, maar de verpakkingen zijn heel aantrekkelijk
Deze outfit voor een feest met een thema ‘festival’. Ik had al een andere optie maar wilde toch iets minder opvallend
Made by Mitchell, LOVE IT. Heb er al een curve case van met contour en blush kleuren. Vast ook in jouw straatje
Echt? Dat vind ik dus totaal niet, juist averechts
Het gaat uiteindelijk om wat erin zit. Het merk is relatief nieuw, want pas paar jaar oud, maar gaat best viral op tiktok nu wegens de inclusiviteit (van héle lichte tot goede donkere tonen) en ik vind zelf de kwaliteit erg goed!
Ow dat geloof ik meteen hoor!
ik ben het ook zeker met je eens dat het gewoon om het product gaat. Alleen voor mij - die het merk/de producten niet kent - maakt de verpakking het niet aantrekkelijk om te kopen
Dacht bij het zien van de foto dat het een Shrek-collab was met een make-up merk. 🫣
Nee dat was weer een ander merk
@mikselke ik heb een liquid bronzer van het merk. Het blend goed uit en is niet te warm/oranje