Show je laatste aankopen #10

En @Pippin:

Net de bestelling binnen gehad. De onderste jurk uit m’n post gaat terug (of probeer ik via Vinted te verkopen), vind hem te dun qua stof en ook al had ik deze een maat ruimer (mijn eigen maat) besteld dan de andere twee, zat deze naar mijn zin te strak om mijn buik. Paste wel, maar viel gewoon niet mooi. De andere twee zijn qua maat perfect en had ik dus een maatje kleiner besteld. Kwaliteit van die twee vind ik ook gewoon mooi, vooral de bovenste jurk uit mijn post is gewoon zwaar en voelt daardoor fancy haha. De t-shirtjurk is gewoon een fijne katoenen jurk met weinig poespas haha.

5 likes

Helaas niet, ik heb een loopbeugel waardoor ik echt stevige schoenen nodig heb :smiling_face_with_tear:

2 likes

Bedankt voor je uitgebreide reactie! En leuk dat de bovenste een succes is, echt zo’n toffe jurk.

5 likes

Wil ik ook graag! Maar t is daar zo godverziekend heet haha dus eentje met lange pijpen is me te warm en heb (nog) geen bruiloftwaardige playsuit gevonden.

Zou gaan voor een jumpsuit of een leuk gekleurd pak in een lichte stof (ik zie nu je post hierboven). Ik denk dat c&a een lila had in hun collectie. Kan je dragen met stevige schoenen en is niet “storend”. Je hebt zeer lichte en korte jurken als optie en met een laars of sneaker is dat verlengde effect op je benen weg.

11 likes

Ik heb mijn paar al vijf jaar, echt fijn!

3 likes

Thanks! Lief dat je meedenkt!

7 likes

Kan allemaal met sneakers aan, onder de blazers doe ik er een ook een leuke top aan. Je kan dan feesten zonder jas aan maar bent wel genoeg beschermd bij slecht weer.

79 likes

Dankjewel!!! Helemaal nieuwe inspiratie door jou!

18 likes

Succes met de zoektocht!

3 likes

Die eerste is echt heeeeeel leuk voor een bruiloft als je geen lange pijpen wilt :heart_eyes: @CarrieBradshaw

3 likes

Mijn arganolie is bijna op en ik wou een keer wat anders proberen

3 likes

Ik denk dat ik door deze post maar weer eens bij C&A ga kijken want heb nog een tegoedbon van toen ik iets terugbracht en kon er nooit dingen in mijn stijl vinden, maar deze items zien er tof uit!

3 likes

M’n eerste engelstalige boek

22 likes

Nieuwe kussens voor op de bank.

16 likes

Ik had echt intens veel zin in tout macarons al een paar weken, dus even een godsvermogen daaraan uitgegeven voor 20 macarons.

23 likes

Ken je de luxemburgerli macarons al? Intens lekker maar intens veel pijn aan je portemonnee
image

Ik ga ook eens die tout macarons proberen!

7 likes

Oeh nee niet eerder van gehoord! Waar bestel je die en wat zijn je favorieten? Dan onthoud ik dat voor de volgende keer!

3 likes

Helemaal nieuw voor de helft van de prijs via Vinted :blush:

21 likes

Caramel Fleur de sel, lemon en champagne zijn mijn favoriet. Helaas alleen nog te koop in Zwitserland volgens mij, mijn collega neemt een paar keer per jaar een paar dozen mee. Mocht je ze ooit ergens tegenkomen, zeker proeven!