Heb je deze ergens voor een fatsoenlijke prijs kunnen vinden? Vind ze zo bizar duur geworden de laatste 2 jaar maar mijne zijn echt aan vervanging toe.
130 euro via Zalando, zeker niet goedkoop…
Vind het echt bizar. Aanbiedingen maar wat in de gaten houden want ze zijn zo chill voor de zomer. Vorige paar voor €39,99 gekocht bij de lidl
gewoon echte ook. Was 2 jaar geleden.
Ik heb ze laatst gekocht voor 79 via Zalando (te groot dus retour) en toen via bol voor 90 (wel goed). Tis even zoeken want t zijn soms echt dag-aanbiedingen.
Ik zag een tijdje geleden een abonnement waarbij je kleding kan huren, je kan dan elke maand een paar kledingstukken uitkiezen die je die maand kan dragen.
Omdat ik op vakantie ga deze maand leek het me wel leuk om het nu een keertje uit te proberen. Dit is wat ik heb uitgekozen:
Zijn dit de prijzen die jij dan ook betaalt?! Wel grappig concept
Nee omg, dat is de prijs in de winkel, niet wat ik betaal. Het was ongeveer $83 en de kledingstukken zouden nieuw dus zo’n $1200 hebben gekost.
Wat een leuk concept!
Nieuwe tas, ging nog 50% extra af, dus uiteindelijk 82 euro voor betaald.
En een nieuwe make up spiegel. Met 43% korting gekocht want beschadigde doos. Nog steeds duur maar ik mis nu echt een fijne spiegel.
Ik vorig jaar in Groningen voor 60 bij Bartogi Shoes.
Die spiegel is echt fijn.
Mede door de kleine magnetische vergrootspiegel, die ik zelf dus al meer dan 2 jaar kwijt ben ![]()
Haha ze adverteren nog dat hij magnetisch is zodat je hem niet kwijt kan raken. Heb je hem dan ook echt ergens mee naartoe genomen dat je hem kwijt bent?

Het ene moment laat ik iemand een foto op m’n telefoon zien, andere moment is m’n scherm aan gruzelementen. Geen idee wat er gebeurd is.
Maar ik vind het super luxe dat ik de financiële ruimte heb om direct een nieuwe te kopen. Deze wordt ook nog eens direct morgen gratis bezorgd.
Ja
handig voor mee op vakantie.
Eenmalig zeg maar 🫠
Gelijk weer dar grocery liedje in mijn hoofd ![]()