Zonnebril kwijt geraakt dus even een nieuwe
“even”
Ik ook!
Let us know of t wat is! Ik twijfel al jaren.
Ik krijg dus altijd giga statisch haar van dit soort borstels dus ben ook benieuwd of dat bij deze zo is. Zou je een review willen geven over een tijdje?
Voor mij was dit echt een game changer toen ik 6 jaar was. Voor krullen zeker een aanrader. Andere borstels deden vaak pijn of borstelde niet goed.
Gebruikte je deze dan op nat haar?
Ja zowel op nat als droog haar.
Idem!
@Ishq ik eigenlijk enkel op droog haar, nooit bij stilgestaan om het op nat haar te proberen
(Deels ook cadeautje van mijn lieve vriend omdat ik zo’n kut jaar heb gehad tot nu toe. Kan ik straks lekker Planet Zoo spelen. )
Had een jurk gezien die ik voor een bruiloft wilde kopen, maar toen was er 20% korting en kocht ik nog twee jurkjes voor de zomer
Bij Disturbia.
Leuk! Bestel je die gewoon bij Disturbia zelf? Zou daar ook een keer iets van willen proberen, maar de verzendkosten van 8 euro en retourkosten naar Engeland (dus afhankelijk van het gewicht 15-35 euro) houden me tegen. Geheel terecht die kosten, daar gaat het me niet om, maar hoop niet te hoeven retourneren zegmaar. Hoe vallen de maten?
Oh heel benieuwd naar de kwaliteit, heb je hier al eens eerder besteld? Zie hier zo vaak leuke dingen.
Yes, heb bij Disturbia zelf besteld. En 6 euro verzendkosten! Dus viel mee.
Ik heb er nog nooit besteld (ook @Pippin), maar vriendin van mij wel en zij was er erg blij mee. Zag er ook goed uit vond ik. Heb zelf goed op reviews gelet en naar pasvorm en materiaal gekeken. Als ik het binnen heb zal ik het laten weten!
Heck yesss, ik zit te wachten op mijn vakantiegeld tot ik een bestelling kan plaatsen! Heb vorig jaar of het jaar ervoor via vinted een jurk besteld. Heb sinds die tijd twee jurken op het oog
Hahaha, ik wachtte ook tot ik mijn vakantiegeld kreeg inderdaad! Ben benieuwd wat jouw aankopen worden
Deze twee! Ik heb die paarse al in het short, maar die is nog shorter geworden in de was heb ik het idee. Deze lengte lijkt me ideaal voor de zomer ook