Show je laatste aankopen #10

image

Deze vriend omdat ik met mijn stoompijpje toch niet heel fijn melkschuim kreeg. Hij kan in de vaatwasser en er zit ook een optie voor koud schuim op, dus kan er ook ijskoffie mee gaan maken.

Zit as we speak heerlijk met een havercappu op het balkon!

40 likes

11 likes

Heb je deze ergens voor een fatsoenlijke prijs kunnen vinden? Vind ze zo bizar duur geworden de laatste 2 jaar maar mijne zijn echt aan vervanging toe.

2 likes

130 euro via Zalando, zeker niet goedkoop…

3 likes

Vind het echt bizar. Aanbiedingen maar wat in de gaten houden want ze zijn zo chill voor de zomer. Vorige paar voor €39,99 gekocht bij de lidl :smiling_face_with_tear: gewoon echte ook. Was 2 jaar geleden.

2 likes

Ik heb ze laatst gekocht voor 79 via Zalando (te groot dus retour) en toen via bol voor 90 (wel goed). Tis even zoeken want t zijn soms echt dag-aanbiedingen.

2 likes

Ik zag een tijdje geleden een abonnement waarbij je kleding kan huren, je kan dan elke maand een paar kledingstukken uitkiezen die je die maand kan dragen.

Omdat ik op vakantie ga deze maand leek het me wel leuk om het nu een keertje uit te proberen. Dit is wat ik heb uitgekozen:

37 likes

Zijn dit de prijzen die jij dan ook betaalt?! Wel grappig concept

3 likes

Nee omg, dat is de prijs in de winkel, niet wat ik betaal. Het was ongeveer $83 en de kledingstukken zouden nieuw dus zo’n $1200 hebben gekost.

23 likes

Wat een leuk concept!

10 likes

Nieuwe tas, ging nog 50% extra af, dus uiteindelijk 82 euro voor betaald.

En een nieuwe make up spiegel. Met 43% korting gekocht want beschadigde doos. Nog steeds duur maar ik mis nu echt een fijne spiegel.

15 likes

Ik vorig jaar in Groningen voor 60 bij Bartogi Shoes.

2 likes

Pudding Tarzan en Dolfje voor m’n neefjes

12 likes

Die spiegel is echt fijn.
Mede door de kleine magnetische vergrootspiegel, die ik zelf dus al meer dan 2 jaar kwijt ben :confounded:

3 likes

Haha ze adverteren nog dat hij magnetisch is zodat je hem niet kwijt kan raken. Heb je hem dan ook echt ergens mee naartoe genomen dat je hem kwijt bent?

5 likes

image
Het ene moment laat ik iemand een foto op m’n telefoon zien, andere moment is m’n scherm aan gruzelementen. Geen idee wat er gebeurd is.
Maar ik vind het super luxe dat ik de financiële ruimte heb om direct een nieuwe te kopen. Deze wordt ook nog eens direct morgen gratis bezorgd.

17 likes

58 likes

Ja :sob: handig voor mee op vakantie.
Eenmalig zeg maar 🫠

2 likes

23 likes

19 likes