Show je laatste aankopen #10

Wooow wat een lief en mooi cadeau zo van kullie allen! Het is echt een fantastisch ding. Heb er al even naar kunnen kijken en mee spelen door een vriend van mij. Goedkoopste “gaming pc” die je kan hebben!

4 likes

Zara

H&M

19 likes

Met een lage rug :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

13 likes

Deze pyjama van M&S, volgens mijn vriend ‘een realistisch sexy zuster kostuum’ :upside_down_face:

20 likes

Heel veel zonnebloemen! :blossom:

48 likes

Waar heb je dit gekocht/besteld als ik vragen mag? Vind het erg mooi.

1 like

Ziet eruit als Lucy&Yak, dus doen :slight_smile:

5 likes

Ook ik heb eindelijk de ganni leopard broek binnen

Via vinted!

30 likes

Lucy&Yak idd

4 likes

Zo kut en lelijk deze, ze mogen terug :joy:

2 likes

De famous tailored twill!
Gepast en zat zo perfect dat ik hem niet kon laten liggen (en kon zo mooi wat bonnen inwisselen)

23 likes

H&M

13 likes

Hoe is dit afgelopen, is het mooi geworden? Ik zocht op Vestiare haha.

2 likes

Dit is heel gênant

Maar die tas ligt ergens achter in mijn kast :weary: de motivatie om hem te verven zakte heel snel nadat ik hem binnen had en daarna nooit meer aan gedacht.

Ga vanavond misschien maar nog eens kijken naar verf

1 like

Bij de C&A. Hele wijde pijpen dat het net een jurk lijkt. Zit zo mooi!

30 likes

Levi broek en riem

8 likes

Hopelijk is dit zijn prijs waard want ik heb nog nooit zoveel betaald voor haarverzorgingsproducten

E.l.f. glossy lip stain in cinnamon dreamz. Ziet er zo een beetje raar uit maar de stain die hij achterlaat is wel echt mooi

4 likes

Deze gaat helaas terug, heel veel oneffenheden op de vaas en grijze vlekjes op het chroom aan de zijkant? Heel jammer.

Wel een nieuwe score gedaan via FB market place, deze vintage kubus vloerlamp uit de jaren 90. Gaat ook als nachtkastje dienen.

35 likes

Ben even klaar met die gammele teenslippertjes

19 likes