Show je laatste aankopen #10

Is ie niet goudkleurig?

6 likes

Ik zie wit. Maar het is natuurlijk een glansstof. Dus foto zal misschien niet kleur echt overkomen.

4 likes

Ben benieuwd hoe hij bevalt!

2 likes

De tas :smiling_face_with_three_hearts:

60 likes

32 likes

Jaloers!

1 like

Waar zijn je schoenen van :heart_eyes:

6 likes

Ik bedoel dit echt niet lullig, want top als je hier heel blij mee bent en ik gun je echt je fijne aankoop en het gebruik ervan van harte, maar ik kan echt niet anders dan heel hard lachen als ik dit plaatje zie (en ja sorry misschien is dat heel kinderachtig). Het doet me echt hieraan denken, en dan in combinatie met zo’n typische huidverzorging advertentie vibe maakt echt dat ik dit mega grappig vind

15 likes

Daar komt het wel op neer. Het is een red
light masker, wat de collageen aanmaak een boost geeft. Waardoor fijne lijntjes kunnen verminderen. Heeft nog meer voordelen maar gaat mij om de fijne lijntjes.

@Junebug85 haha geen probleem. Mijn vriend zei ook al wel opzetten als ik thuis ben kan ik lachen.

5 likes

Deze lezen voordat de film binnenkort uitkomt

18 likes

Ooh zou willen dat ik m nog niet gelezen had zodat ik het nog eens voor het eerst kon lezen. Enjoy!

9 likes

Dat klinkt veelbelovend, ga er straks gelijk in beginnen :hugs:

1 like

Hier ook 1 van mn favo’s! Het vervolg vond ik ook top.

4 likes

Ik heb geen tiktok en kan dit dus niet bekijken. Wat is er te zien? Ben namelijk erg benieuwd!

4 likes

Voor het eerst wat gekocht op Vinted. Hopelijk gaat alles goed. En ja ik kleed mij als een bejaarde

21 likes

20 likes

Waar is deze van :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik kan het filmpje helaas ook niet zien. Ben dan wel benieuwd of hij dan verteld welke panelen dan wel werken.

1 like

Heel veel nagelstickers in de sale van een nieuw merk dat ik vond, Lily and fox

9 likes

Zara! Van een of andere speciale collectie voor de mannen, geen idee wat het is maar het is cowboy slay realness

2 likes