Is ie niet goudkleurig?
Ik zie wit. Maar het is natuurlijk een glansstof. Dus foto zal misschien niet kleur echt overkomen.
Ben benieuwd hoe hij bevalt!
Jaloers!
Waar zijn je schoenen van
Ik bedoel dit echt niet lullig, want top als je hier heel blij mee bent en ik gun je echt je fijne aankoop en het gebruik ervan van harte, maar ik kan echt niet anders dan heel hard lachen als ik dit plaatje zie (en ja sorry misschien is dat heel kinderachtig). Het doet me echt hieraan denken, en dan in combinatie met zo’n typische huidverzorging advertentie vibe maakt echt dat ik dit mega grappig vind
Daar komt het wel op neer. Het is een red
light masker, wat de collageen aanmaak een boost geeft. Waardoor fijne lijntjes kunnen verminderen. Heeft nog meer voordelen maar gaat mij om de fijne lijntjes.
@Junebug85 haha geen probleem. Mijn vriend zei ook al wel opzetten als ik thuis ben kan ik lachen.
Ooh zou willen dat ik m nog niet gelezen had zodat ik het nog eens voor het eerst kon lezen. Enjoy!
Dat klinkt veelbelovend, ga er straks gelijk in beginnen
Hier ook 1 van mn favo’s! Het vervolg vond ik ook top.
Ik heb geen tiktok en kan dit dus niet bekijken. Wat is er te zien? Ben namelijk erg benieuwd!
Waar is deze van
Ik kan het filmpje helaas ook niet zien. Ben dan wel benieuwd of hij dan verteld welke panelen dan wel werken.
Zara! Van een of andere speciale collectie voor de mannen, geen idee wat het is maar het is cowboy slay realness