Love it
Dat zegt ie in het filmpje nog niet maar in de reacties komt dezelfde vraag en dan antwoord hij " stay tuned". Hij geeft wel aan dat zelfs panels van Temu/Ali meer doen dan eigenlijk zo’n masker.
Ik had laatst een helm gekocht voor mijn hoofdhuid maar die uiteindelijk teruggestuurd. Werd er toch weer naar van. Jammer maar ik houd het dan toch bij mijn panel die wat verder van mij af staat. Blijkbaar ben ik wat gevoeliger voor roodlicht therapie.
Heel mooi badpak! Waar is 'ie van?
Wauwie heel vet!!!
Ohh wil je laten weten hoe ze bevallen? Ik bestelde altijd bij s.hlotida maar die waren opeens niet meer zo goed. :(.
Ja dat weet ik er normaal kan ik ze ook bekijken maar met deze lukte het niet. Dankjewel voor je uitleg!
Ik ben benieuwd naar je ervaring. Ik heb hier ook heel veel onderzoek naar gedaan en veel youtube videos bekeken. Hierin waren mensen toch wel tevreden omdat dit masker inderdaad direct contact maakt met de huid. Daarnaast is het belangrijk om te weten wat de golflengte is van het licht en de kracht van de lampen.
Ik heb ook zwakke enkels en steunzolen, maar ik vind Buffalo’s net erg comfortabel. Ik heb een zomer- en een winterversie, vooral de zomerversie is comfortabel omdat ze verrassend licht zijn. Heb altijd het gevoel dat het net meer steun aan mijn enkels geeft omdat je voet er zo ingesloten in zit.
Als het je droomschoen is, zou ik het toch eens proberen.
Iemand had het hier over de vreselijke bostons en toen dacht ik oja, die stonden op mijn to buy lijstje 🫣
Trekt die geur geen muggen aan?
Je gaat zo lekker ruiken!
Mijn ouders hebben een heel mooie tuin en mijn vader kan dat voorlopig niet meer zelf onderhouden. Dus gisteren paar uur in de tuin gewerkt en besloten dat ik mijn eigen tuinhandschoenen nodig had. Wilde wel in stijl schoffelen en snoeien.
Fancy!