Kringloopvondstje
Want Joost mag weten waar ik de oude laatst tijdens mijn giga opruimwoede heb gelaten?!?! En tinnitus vind ik ook maar niks
Wow, memory unlocked. Die afbeelding komt me echt bekend voor van vroeger.
En de plastuit, bij de laatste hike kreeg ik zo’n enorme blaasontsteking omdat ik mijn plas 6 uur lang opgehouden had

Ik heb deze rugzak! Love it
Jasje van AllSaints via Vinted! Een nostalgische aankoop want toen ik in 2010 bij AllSaints werkte, wilde ik dit jasje heel graag kopen maar had ik er gewoon het budget niet voor. Maar nu, 14 jaar later, pak ik poen bij de vleet (en zijn er platformen zoals Vinted waar je een vijfde van de nieuwprijs betaalt).
Dat derde blouseje is echt een August blouseje
Hahaha jaaaa ik ben weer gezwicht ga wel alleen wel vooral nog voor katoen!! Oké zoveel mogelijk dan.
hoop ik ook voor je
Ik ben zelf groot fan, ik zou als mijne ooit kaduuk is zo een nieuwe kopen (met mijn ogen dicht pinnen wel).
Ja is het waard
Ik heb hem vorige week ook gekocht tijdens de member days. Twijfel enorm of ik hem ga houden. Ik denk dat ik het ook met haarproducten moet testen, maar zie door de bomen het bos niet meer, zoveel aanbod.
@RupiKaur okay niets aan gelogen, wat een top ding. M’n haar zit beter dan als het geföhnd wordt bij de kapper?!
@Moet ik denk dat producten wel essentieel zijn ja! Ik heb er een leave in conditioner, heatprotect spray en volume mousse in en het zit inderdaad erg volumineus. Oh ja en vooraf eindeloos tutorials gekeken Ik denk dat een kwestie is van trial en error is.