Show je laatste aankopen #10

Ik heb veel van dit merk, sinds het begin eigenlijk, vind vooral de argan&oudh errug lekker!!

1 like

Love de jumpsuit uiteraard haha. Waar is ie van?

3 likes

Al dik 2 weken mn bril kwijt, dus vandaag toch maar 2 nieuwe gekocht. Beiden specsavers, dus 1+1 gratis.

Vivienne Westwood:
IMG_3558

En DKNY:

Wedden dat ik vandaag of morgen mn ‘oude’ bril terug vind? :upside_down_face:

33 likes

Blouse en shortje van Ulla Johnson

25 likes

Loavies

17 likes

Achh, een nieuwe bril is altijd leuk! :nerd_face:

Mooie monturen heb je gekozen!

2 likes

Vakantie is geboekt! Weer lekker 3 weken naar mn tweede thuis.

85 likes

Altijd weer een interne discussie als ik iets niet herken op een plaatje: screenshot & Google Lens of verder gaan met mn leven en nieuwsgierigheid laten genezen.

6 likes

Lijkt me een moeilijke keuze.

3 likes

Grandma-Finds-The-Internet

Terschelling?

25 likes

Nee dit ligt naast goereeoverflakke.

13 likes

Thanks! Ja stiekem was het ook wel weer even leuk, had mn oude al een aantal jaar. Beetje jammer dat het zoveel geld kost (niet verzekerd). Maar goed, kan er nu weer een tijd tegenaan.

2 likes

Dit moet wel Kalymnos zijn, 2 jaar geleden voor het eerst geweest, zooo mooi :heart_eyes:

3 likes

Jaa klopt! Daar kom ik vandaan.

3 likes

Zo chill! :heart_eyes: succes met alle dramatische mannen tho :laughing:

2 likes

Echt mooi en sjiek, en jaaaa! het heeft zakken. Vind het namelijk zo apart dat ze veel jumpsuits ineens zonder maken. Doen ze met broeken ook niet. Helaas niet meer in mn maat, is nog maar 1 maat uberhaupt te koop als ik het goed lees.

6 likes

Ik heb voor het eerst ooit mega extreme stress en ik kom er nu dus achter dat ik een stress eter (eter wist ik al :upside_down_face:) en stress shopper ben… Die discovery kit is dus gratis bij 85 euro

10 likes

Dior mitzah shawl

8 likes

Omg leg nu pas de link met je vorige username! Dacht al dat je weg was :pleading_face:

2 likes

Mocht ‘m van mezelf bestellen als ie in de sale zou zijn en jawel hoor :star_struck:

21 likes