Show je laatste aankopen #10

Ook met van die oude Levi’s, dat je denkt je eigen maat te kopen en opeens een soort kindermodel krijgt

1 like

Ja ik vergeet dat ook vaak. Ik vind Italiaanse maten een klein beetje vallen zoals die kleding van Pimkie en Bershka. Maar daar kom ik nooit meer dus geen idee of dat nog zo is.

4 likes

26 likes

Vliegtickets naar deze berg (Kilimanjaro), want die ga ik beklimmen :scream::scream:
@Evert het is gelukt met vriend overtuigen loll

93 likes

In september al en ik heb nog geen bergschoenen dus moet snel kopen zodat ik hier kan oefenen.
Nou zulke bergen zeker nooit gedaan :sweat_smile: Sowieso nooit meerdaagse gedaan, de langste was de Tongariro en m’n zwaarste was denk ik Roys peak in Nieuw-Zeeland. Heel benieuwd hoe het gaat zijn en hoeveel last ik van hoogteziekte zal hebben.

Was het een dag of meerdaags naar die eerste hut? Ben je van plan om nog een keer terug te komen?
Wel heel leuk dat je al geweest bent!

5 likes

Heel vet!

Ik dacht tot een jaar geleden dat de Kilimanjaro een motorbende was, terwijl m’n topografische kennis best goed is. :flushed:

28 likes

Ik kom nog even terug op die birkenstock tulums! Ze zitten op zich prima maar dat achterste bandje zakt bij mij soms af. Alleen als ik hem strakker doe gaat mijn voet best ver naar voren en dat zit ook weer niet goed. Beetje een tegenvaller dus :confused:. Maar ik heb ook wel hele smalle voeten en denk daarom ook dat het achterste bandje niet goed blijft zitten.

2 likes

Ik sport 2-3x per week en daarnaast wil ik lange wandelingen gaan maken. We gaan 7 dagen de Lemosho route doen en dan slaap je lager dan dat je geweest bent die dag, dat help met het acclimatiseren. Ik ga samen met m’n vriend en hoe het er nu naar uitziet zijn we maar met z’n tweeën omdat er nog geen anderen zijn.

3 likes

Twee sleutelhangers voor aan de fietssleutels: de otter en de das via een Nederlandse Etsy-shop (SavkateArt)

Wandlampje via Kwantum

image

image

Gesigneerde Waterstones editie

20 likes

Ik heb ooit onthouden dat @Lort zei dat dit fijne dupes waren van de Bostons, dus de gok maar gewaagd. In de reviews zei iemand dat ze maat 41,5 nodig had voor haar eigenlijke maat 38, dus ik heb maat 42 besteld terwijl ik 39 heb. Heel erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken :skull:

Marks&Spencer via Zalando

5 likes

Ik heb 41 met 39 (a 39.5) uit mijn hoofd en had gerust nog iets meer ruimte kunnen hebben. Dus hopelijk passen ze!

1 like

Oh shit! Nouja we gaan t zien!

2 likes

Ik bedoel dat het bij mij net aan is :). Bizar eigenlijk.

4 likes

Ohh sorry verkeerd gelezen! Dan heb ik goede hoop :grinning:

3 likes

:cow:

41 likes

57 likes

De eerste keer dat ik futura’s leuk vind.

2 likes

56 likes

huh waar is die in de sale?

2 likes

Fabienne Chapot site zelf

2 likes